کد خبر: ۶۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

نرخ مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام شد

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که اخیرا نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده حداکثر ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان درب مرغداری‌ها ابلاغ شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس تابش در جلسه امروز (دوشنبه) ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: با توجه به اخبار خوبی که مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده انتظار بر این است که هم تخم مرغ و مرغ از درب مرغداری‌ها به قیمت مصوب فاکتور شود. بنابراین انتظار داریم از این پس تولید کنندگان هر کیلو تخم مرغ را با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده را حداکثر به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه کنند و شاغلان در حوزه اصناف نیز با سود معقول این کالاها را به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

وی افزود: با توجه به ورود دستگاه‌های امنیتی و جهاد کشاورزی به موضوع نهاده‌های دامی امیدواریم بتوانیم عرضه خارج از شبکه نهاده را کنترل کنیم و این قول را به تولید کنندگان می‌دهیم که به زودی ۱۰۰ درصد نیازشان به نهاده‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

این مقام مسئول با بیان این که ناظران این سازمان در سراسر کشور به سخت افزارهای لازم تجهیز شده اند، گفت: همکاران ما براساس اطلاعات برخطی که از سامانه انبارها در اختیارشان قرار می‌گیرد با هر نوع مرکزی که شفافیت لازم را نداشته باشد برخورد خواهند کرد که این موضوع به ناظران در سراسر کشور ابلاغ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین