کد خبر: ۶۷۸۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

بازداشت یکی از عوامل شهرداری ساری

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری و بازداشت یک از نیروها و عوامل شهرداری ساری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبرداد.
بازداشت یکی از عوامل شهرداری ساری
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اکبری افزود: از اقدامات دادگستری استان مازندران، برخورد قاطع با هرگونه فساد است و رسیدگی به پرونده و برخورد با اینگونه جرائم ، به صورت فوری و خارج از نوبت، منطبق با موازین قانونی صورت می‌گیرد.

عالی ترین مقام قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان مازندران، در برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی به ویژه مسئولان در سمت‌های اجرایی دولتی و عمومی، هیچگونه مماشات و ملاحظه‌ای ندارد.

وی همچنی افزود: هم اکنون پرونده ای برای این فرد تشکیل و پرونده دردست بررسی توسط نیروهای قضایی استان است.

این دستگیری در حالی است که در تازه ترین تغییر عباس رجبی ، شهردار ساری امروز دوشنبه با تغییر ۶ مدیر شهری که ۲ تن از معاونش هم در جمع آنها حضور دارند ، تغییرات مدیریتی در این مجموعه را وارد مرحله جدیدی کرده است.

شهرداری ساری در یک سال اخیر یکی از بحث بر انگیزترین و پرحاشیه ترین نهاد اجرایی استان بود که اغلب این حواشی حل محور فساد مالی است. پرونده اختلاس در شهرداری ساری برای اولین بار تیر ماه سال ۹۷ از سوی دادستان عمومی و انقلاب وقت ساری با عنوان تخلف مالی حدود سه هزار میلیارد ریالی باز شد. این پرونده با رویکرد جدید دستگاه قضایی در مبارزه علیه فساد اقتصادی در ادارات و نهاد ها ، مورد توجه جدی تر دادگستری مازندران قرار گرفت.

پیش از این نیز در ۱۳ شهریور ماه امسال دادگستری مازندران از بازداشت ۲ تن از مدیران سابق شهرداری ساری خبر داد که دستگیر شدگان عبدالحمید فرزانه سرپرست سابق شهرداری و همچنین معاون سابق شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری بودند.

علاوه بر نهاد شهرداری تاکنون ۶ نفر ازاعضای شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران نیز به اتهام مالی دستگیر شدند به طوری که برگزاری جلسات این شورا از حد نصاب خارج شده و عملا از این پس برگزاری نشست و تصمیم گیری غیرممکن شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین