کد خبر: ۶۷۸۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
تبلیغات/نکاتی که باید در مورد قانون جذب ثروت بدانید!

قانون جذب ثروت چیست؟

به طور کلی قانون جذب ثروت، قانون ثابتی است که خواسته یا ناخواسته همه ما تا حدودی از آن استفاده می‌کنیم و بی‌شک با استفاده از آن می‌توان ثروت فراوانی را جذب کرد. قانون جذب ثروت از یک سری اصول خاصی برخوردار است. برای استفاده از این اصول فرقی نمی‌کند که چه شغلی داشته باشید، اما نکته مهم این است که عاشق شغلتان باشید یا این که شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. این مسئله یکی از مهم‌ترین نکات برای جذب ثروت و پول بیشتر است و در جهت دست‌یابی به هدفی که دارید، تأثیر شگرفی دارد.
قانون جذب ثروت چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

قانون جذب ثروت مسئله‌ای است که امروزه بیشتر از همیشه کاربرد دارد و شاید بار‌ها این اصطلاح به گوشتان خورده باشد، اما اگر بخواهید با استفاده از این قانون به پول و ثروت فراوانی دست یابید، باید آشنایی کافی با اصول، روش‌ها و نکات مهم آن داشته باشید.

مصیح جعفرزاده، نویسنده کتاب‌های قانون جذب ثروت و تغییر باور مالی و عضو انجمن روانشناسی ایران در این مقاله قصد دارد شما را با قانون جذب ثروت و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا کند.

قانون جذب ثروت چیست؟

به طور کلی قانون جذب ثروت، قانون ثابتی است که خواسته یا ناخواسته همه ما تا حدودی از آن استفاده می‌کنیم و بی‌شک با استفاده از آن می‌توان ثروت فراوانی را جذب کرد. قانون جذب ثروت از یک سری اصول خاصی برخوردار است. برای استفاده از این اصول فرقی نمی‌کند که چه شغلی داشته باشید، اما نکته مهم این است که عاشق شغلتان باشید یا این که شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. این مسئله یکی از مهم‌ترین نکات برای جذب ثروت و پول بیشتر است و در جهت دست‌یابی به هدفی که دارید، تأثیر شگرفی دارد.

برخی از اصول مهم قانون جذب ثروت

۱. افکار، بخش مهمی از قانون جذب ثروت را تشکیل می‌دهند. افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش‌های مثبت به کائنات می‌شوند. در حالی که افکار و احساسات منفی، انرژی منفی به کائنات منتقل می‌کنند و می‌توانند شما را از رسیدن به ثروت دور کنند.

۲. اصل مهم دیگر در جذب ثروت، شکرگزاری است. شکرگزاری به این معنی که شما باید به خاطر هر مقدار پول کم‌وزیادی که به دست می‌آورید و هر اتفاق خوبی که از لحاظ مالی برایتان رخ می‌دهد، از ته دل از خداوند شکرگزاری کنید، زیرا شکرگزاری قدرتمندترین ارتعاشی است که می‌توان به کائنات ارسال کرد!

۳. علاوه بر شکرگزاری، یکی دیگر از اصول اساسی قانون جذب ثروت، دوست داشتن پول است. بیشتر ما در اعماق وجودمان پول را دوست نداریم و همین باعث می‌شود که از آن فاصله بگیریم. پول را به یک چیز مقدس برای خودتان تبدیل کنید و آن را دوست داشته باشید تا کائنات شما را در جهت رسیدن به آن یاری کنند. تنها تفاوت افراد ثروتمند با دیگران در نوع دیدگاهشان به پول است. افراد ثروتمند، پول را به شکلی واقعی دوست دارند و همین علاقه و احساس مثبت باعث جذب ثروت بیشتر به سمت آن‌ها می‌شود.

بخش بزرگی از احساسات منفی مردم نسبت به پول از عقایدی سرچشمه می‌گیرد که در مورد آن در جامعه رواج دارد. عقایدی مانند این که پول کثیف است، پول باعث می‌شود از خدا دور شویم، افراد ثروتمند انسان‌های خوبی نیستند و …

مثبت فکر کنید و نگران نباشید تا ثروت را جذب کنید!

نداشتن احساس خوب نسبت به پول می‌تواند باعث شود که حتی با به دست آوردن پول بسیار زیادی از جایی که انتظارش را ندارید، به زودی آن را از دست دهید! به عنوان مثال، وسایل منزلتان خراب شود، قبض‌هایتان بیشتر شود، بیماری به سراغتان بیاید و موارد بسیار دیگر که باعث از دست رفتن پول می‌شوند. چاره کار در چنین حالتی، نیروی جذب‌کننده عشق است که باعث می‌شود پول به شما بچسبد و از دستتان نرود!

وقتی قرار است قبض‌هایتان را پرداخت کنید، احساسات منفی خود را کنترل کرده و بهترین راه را برای داشتن احساس خوب نسبت به آن پیدا نمایید. به عنوان مثال، وقتی حالتان خوب است، قبض‌ها را پرداخت کنید و از پرداخت آن‌ها هنگامی که حس و حال نامناسبی دارید، خودداری کنید. تصور خود را نسبت به پرداخت قبض‌ها به سمت مثبت سوق دهید؛ می‌توانید با دید مثبتی به قضیه نگاه کنید و با خود این‌گونه تصور کنید که این‌ها قبض نیستند، بلکه شما می‌خواهید پولی را به شرکت خاصی و تنها به دلیل خدمات خوبش به آن ببخشید!

در قانون جذب ثروت شما بر اساس عشقتان پاداش دریافت می‌کنید!

وقتی ابتدای ماه حقوقتان را دریافت می‌کنید، نگران این نباشید که چگونه قرار است تا آخر ماه با این مقدار پول سر کنید، بلکه به جای آن برای پولی که به دستتان رسیده، حتی اگر مقدار بسیار ناچیزی است، شکرگزار باشید و نگرانی به دل خود راه ندهید. با شکرگزاری کردن هرچه دارید دو برابر می‎شود، در حالی که نگرانی در مورد از دست دادن پول، ثروت را از شما دور می‌کند؛ پس تا می‌توانید مثبت‌اندیش باشید.

باور‌های محدودکننده خود را بشناسید

برای اجرای قانون جذب ثروت در زندگی‌تان بایدباور‌های محدودکننده خود در مورد پول را شناسایی کرده و آن‌ها را تغییر دهید. این باور‌ها در طول زندگی و حتی از همان دوران کودکی وجود داشته‌اند و با گذشت زمان در ما نهادینه شده‌اند و به عنوان باور‌هایی درست، آن‌ها را پذیرفته‌ایم. بسیاری از آن‌ها جملاتی کلیشه‌ای هستند که تقریباً همه ما آن‌ها را می‌شناسیم و بار‌ها شنیده‌ایم. باور‌هایی مانند این که پول، میوه‌ای نیست که روی درخت رشد کند و آن را بچینی! بنابراین به دست آوردن آن، کار بسیار دشواری است یا این که خوشبختی با پول، قابل خریدن نیست و ….

قبل از اجرای قانون جذب برای به دست آوردن ثروت، این که بتوانید اعتقادات محدودکننده خود در مورد پول را شناسایی و حذف کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. پس از رسیدن به یک درک واقعی و درست نسبت به پول، شکل دادن به عادات و طرز تفکر برای رسیدن به آن، بسیار ساده‌تر خواهد شد.

یک روش عالی برای دور کردن هرگونه اعتقاد بد و منفی در مورد پول، استفاده از جملات مثبت است. به عنوان مثال، اگر تصور می‌کنید که پول، چیز کمیابی است و به دست آوردن آن، کار دشواری است، می‌توانید از جمله مثبتی مانند این استفاده کنید: «من در مقابل پول همچون یک مغناطیس عمل می‌کنم و به هر چیزی دست بزنم، طلا می‌شود».

دیگر جملات مثبتی که می‌توانید استفاده کنید، عبارت‌اند از: «من تک‌تک افکار منفی‌ام در مورد پول را رها می‌کنم و برای تحقق رویاهایم آزاد و خوشحال هستم» یا «من توانایی این را دارم که هر مقدار پولی که در زندگی نیاز دارم، به دست بیاورم و هر کاری که می‌خواهم، انجام دهم».

به خودتان بگویید که «من در مورد این که با پولم چه کار‌هایی انجام دهم، گزینه‌های خوب بسیاری پیش رو دارم و از انرژی‌ای که ثروت منعکس می‌کند، لذت می‌برم».

هر چیزی که شما به خود می‌گویید، همان چیزی می‌شود که به آن اعتقاد دارید و آنچه به آن اعتقاد دارید، در نهایت به واقعیت تبدیل می‌شود. با تکرار جملات مثبت برای از بین بردن باور‌های محدودکننده می‌توانید دیدگاهی در مورد پول ایجاد کنید که به شما امکان استفاده از قانون جذب ثروت را می‌دهد.

چند روش کاربردی برای جذب ثروت

اگر می‌خواهید برای ثروت مانند یک آهنربا باشید، روش‌های زیر می‌توانند تا حدود زیادی به شما کمک کنند:

خود را با ثروتی بیش از حد نیازتان تصور کنید: اگر پول کافی نداشته باشید، به احتمال زیاد اکثر اوقات خود را در حالت بی‌پولی می‌بینید، اما چنین تصوری نادرست است و اگر می‌خواهید به ثروت برسید، بهتر است که بیشتر خود را در حالت مقابل آن تصور کنید. برای موفقیت در این کار می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

• تصور داشتن پول بیش‌تر از حد نیاز!
• تصور خرج کردن پول بیش‌تر از حد نیاز!
• احساس لذت از تصور این دو مورد به شکلی واقعی!

مانند یک ثروتمند رفتار کنید: اگر می‌خواهید به ثروت میلیاردی دست یابید، از این که مانند یک میلیاردر رفتار کنید، هراسی نداشته باشید. مانند یک میلیاردر راه بروید، رفتار کنید، غذا بخورید و حتی گاهی برای دیدن و امتحان کردن لباس‌های قیمتی به مغازه‌های لوکس سر بزنید. این عمل شما، این پیغام را به کائنات می‌دهد که شما لیاقت داشتن چنین ثروتی را دارید و کائنات، شما را در جهت رسیدن به آن یاری می‌کنند.

خودتان را در حس و حال داشتن ثروت قرار دهید: تصور کنید به ثروتی که می‌خواهید دست پیدا کرده‌اید؛ در چنین حالتی چه احساسی خواهید داشت؟ خودتان را در این حال و هوا قرار دهید و برای داشتن این احساسات از انجام هیچ کاری دریغ نکنید. به عنوان مثال، حتی اگر شده گاهی برای قدم زدن به محله‌های ثروتمند بروید.

جسارت به خرج دهید: توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید به ثروت دست پیدا کنید، پول را به صورت یک چیز کمیاب تصور نکنید، بلکه آن را دوستی بدانید که با یک احساس دو طرفه یکدیگر را دوست دارید.

یک کاغذ و خودکار بردارید و زندگی رویایی خود را که در آن از پول و ثروت کافی برخوردارید به صورت نوشته دربیاورید.

به جای این که به کار‌هایی که به خاطر نداشتن پول نمی‌توانید انجام دهید، فکر کنید، به کار‌هایی که می‌خواهید با پولتان انجام دهید، فکر کنید.

چگونه با استفاده از قانون جذب ثروت، پول را جذب کنیم؟

آیا امکان جذب پول یکی از مهم‌ترین دلایلی است که شما را به قانون جذب علاقه‌مند کرده است؟ اگر پاسخ مثبت است، باید بدانید که تنها نیستید. همه دوست دارند که با استفاده از تکنیک‌های قانون جذب ثروت، پول بیشتری به دست بیاورند. با این وجود، شاید از زمان استفاده از آن به این مسئله پی برده باشید که تکنیک‌های جذب ثروت، گیج‌کننده‌تر از آن هستند که انتظارش را داشتید. از طرف دیگر، شاید ببینید که تمام کار‌های لازم را انجام داده‌اید، اما هنوز چگونگی استفاده از قانون جذب برای جذب ثروت را نمی‌دانید.

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید با استفاده از قانون جذب ثروت به پول زیادی دست پیدا کنید، ۶ تمرین ساده وجود دارد که در این زمینه می‌توانند کمک بسیاری به شما کنند. ما در قسمت زیر هر یک از این تمرین‌ها را به خوبی شرح داده‌ایم و به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از یک برنامه هدفمند به ثروت دست یابید.

۶ تمرین ساده برای جذب سریع پول و ثروت

گاهی اوقات کارشناسان می‌گویند که شما در عرض ۷ روز می‌توانید هر چیزی که بخواهید را جذب کنید و در صورتی که نتوانید در این مدت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید، ممکن است به درستی عملکرد خود شک کنید.

با این وجود، لازم است بدانید که قانون جذب ثروت یک روند کاملاً درست، کاربردی و حساب شده می‌باشد و برای موفقیت در آن، فقط کافی است که با تکنیک‌ها آشنایی کافی داشته باشید. از طرفی حتی اگر هدف شما جذب ثروت نباشد، باز هم هیچ فردی از رسیدن به ثروت ناراضی نیست، چرا که جذب ثروت مزایایی دارد که تأثیر آن در زندگی به خوبی قابل مشاهده است.

گام اول: روی ثروت تمرکز کنید

این نکته معمولاً همیشه در بالای نکات مربوط به قانون جذب ثروت دیده می‌شود که شما همیشه بیشتر از چیزی که روی آن تمرکز می‌کنید، به دست می‌آورید؛ بنابراین اگر تمرکزتان را روی داشتن ثروت بگذارید، مطمئن باشید که به ثروت بیشتری دست پیدا خواهید کرد. روش‌های بسیاری برای تمرکز کردن روی ثروت وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و روزانه ۵ موردی که بیشتر از هر چیز به آن علاقه دارید را بنویسید. این کار را برای خود به یک عادت تبدیل کنید.

چند دقیقه چشمانتان را ببندید و در این حالت از اعماق وجودتان برای هر آنچه در زندگی‌تان دارید، شکرگزاری کنید.

گام دوم: تفکرات منفی را از خود دور کنید

وقتی در حال تلاش برای جذب ثروت هستید، یک حس درونی به شما می‌گوید که توانایی انجام این کار را نداشته و حتی گاهی اوقات به شما می‌گوید که لیاقت داشتن ثروت را ندارید.

هر وقت افکار این چنینی به سراغتان آمدند، هرچه زودتر آن‌ها را از خود دور کنید و روی حالت عکس آن متمرکز شوید. به عنوان مثال، هنگامی که احساس نگرانی و اضطراب درونی به سراغتان می‌آید و به شما می‌گوید که: «من هیچ‌گاه نمی‌توانم در جذب ثروت به اندازه کافی موفق باشم» قوی باشید و به جرئت با خودتان بگویید که: «هر کس که بخواهد، می‌تواند موفق باشد و به پول فراوان دست پیدا کند».

گام سوم: متناسب با ارزش‌هایتان پول خرج کنید

یکی دیگر از بهترین روش‌ها در جذب ثروت این است که پول را برای چیز‌هایی خرج کنید که واقعاً ارزشش را دارند. وقتی خرج کردن پول را با توجه به ارزش‌هایتان تنظیم کنید، از آن لذت خواهید برد و دیدگاهی خوب و مثبت در مورد‌آن خواهید داشت. از طرفی دیگر، اگر دیدگاهی صمیمانه و مثبت نسبت به پول داشته باشید، پول بیشتری برایتان خواهد ماند.

اگر هنوز نسبت به این که چه چیز‌هایی برایتان ارزشمند است، اطمینان ندارید، موارد زیر می‌توانند به شما کمک کنند.

• ۵ تا از مهم‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان از نظر خود را یادداشت کنید.
• ۵ کلمه در توصیف هر یک از آن‌ها بنویسید.
• از خودتان سوال کنید: چه مضمون مشترکی بین این تجربه‌ها وجود دارد؟ این نقاط اشتراک، کلید اصلی برای پی بردن به ارزش‌ها هستند.

گام چهارم: با حقایق روبه‌رو شوید

جذب پول فقط این نیست که پول را با خوشبختی ارتباط دهید، بلکه شامل داشتن یک دیدگاه واقع‌بینانه نسبت به وضعیت مالی خود و عمل کردن بر اساس آن است؛ بنابراین سعی کنید با خودتان صادق باشید و به شرایط کلی که شامل میزان بدهی‌هایتان نیز می‌شود، خوب توجه کنید و در صورتی که به کمک نیاز دارید، از این مسئله هراس نداشته باشید. افراد بسیاری مانند دوستان، خانواده و مشاوران مالی، توانایی این را دارند که در طراحی نقشه راهی برای بهبود وضعیت مالی‌تان به شما کمک کنند.

اگر در حال حاضر ثروت چشم‌گیری ندارید، هیچ اشکالی ندارد. فراموش نکنید که بدون بودن در نقطه‌ای که اکنون در آن قرار دارید، امکان ندارد در آینده به جایی که می‌خواهید، دست پیدا کنید.
گام پنجم: پول را ببوید

ممکن است در ابتدا با شنیدن این جمله تعجب کنید، اما اگر توانایی ایجاد ارتباط میان پول و جذب ثروت را داشته باشید، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد. شما با این کار، ذهن خود را با داشتن ثروت و پول زیاد سازگار می‌کنید. هم‌زمان با انجام این کار خود را این‌طور تصور کنید که تمام ثروت مورد نیازتان را در دستتان دارید. به جای فکر کردن به دلایل نیاز به پول یا مقدار نیازتان، به ذهنتان این اجازه را بدهید که ثروتمند بودن را در همان لحظه باور کند.

این کار یک تمرین بسیار ساده و سریع است که می‌تواند در مرحله اول، باور‌های غلطی که در مورد پول دارید و شما را از داشتن آن عقب می‌اندازد را از بین ببرد و در کنار آن از لحاظ روحی، شما را برای داشتن ثروت بیشتر آماده می‌کند.

قانون جذب شامل چیز‌هایی است که از درون به آن‌ها اعتقاد دارید و از بیرون خود را برای رسیدن به آن‌ها آماده می‌کنید. اگر چیزی که می‌خواهید جذب کنید، پول است باید طوری رفتار کنید که از قبل آن را داشته‌اید.

گام ششم: در قانون جذب ثروت، ترس از شکست ممنوع است

برخی افراد در مسیر جذب ثروت، خود را محدود و قانون‌شکنی می‌کنند، چرا که از عواقب انجام این کار می‌ترسند. اگر شما نیز یکی از این افراد هستید، مراحل زیر می‌توانند به شما کمک کنند:

هر تعداد دلیلی که برای ترس از ثروتمند بودن دارید را یک‌جا یادداشت کنید. به عنوان مثال، ممکن است دلیل شما برای ترس از جذب ثروت این باشد که پس از ثروتمند شدن مردم شما را برای پولتان بخواهند یا این که علی‌رغم داشتن ثروت احساس خوشبختی و رضایت قلبی نداشته باشید.

به دنبال ریشه هر یک از ترس‌ها بگردید. منشأ آن می‌تواند وجود فردی در گذشته شما باشد یا این که ترستان از محیط اجتماعی که در آن قرار داشته‌اید، سرچشمه بگیرد. دلایل شما هر چه هست، آن‌ها را یادداشت کنید.

در نهایت برای هر یک از ترس‌هایتان یک جواب قانع‌کننده بنویسید. به عنوان مثال، اگر ترس شما از ثروتمند شدن به خاطر این است که دوروبرتان را افراد ریاکاری فرا بگیرد که شما را به خاطر پولتان می‌خواهند، در پاسخ به آن می‌توانید بنویسید که من اگر ثروتمند شوم باز هم توانایی تشخیص دوستان واقعی از افراد ریاکار را دارم.

۱۰ جمله تأکیدی در مورد پول برای جذب ثروت

زمانی که هدف شما، استفاده از قانون جذب ثروت باشد، گفتن جملات تأکیدی مثبت در مورد پول می‌تواند به سرعت روی تمرکز قلب و ذهنتان برای رسیدن به هدف تأثیرگذار باشد؛ جملات ساده‌ای که حاوی پیغام‌های قدرتمند در مورد رسیدن به ثروت و خوشبختی هستند. گفتن جملاتی که در قسمت زیر آورده شده‌اند به صورت روزانه قبل از شروع روزتان و روبه‌روی آینه می‌تواند در میزان موفقیت شما بسیار تأثیرگذار باشد:

• من پول را دوست دارم. داشتن پول خوب است.
• من هر روز بیشتر از روز قبل پول جذب می‌کنم.
• من برای دست یافتن به تمام ثروتی که در نظر دارم، آماده هستم.
• برای مقدار پولی که می‌توانم به دست بیاورم، حدومرزی وجود ندارد.
• من به پول ارزش می‌دهم و مقادیر بیشتر و بیشتری از آن را وارد زندگی خود می‌کنم.
• من همیشه دقیقاً هر مقدار پولی که نیاز داشته باشم را خواهم داشت.
• به دست آوردن پول برای من کار آسانی است.
• من می‌دانم که می‌توانم در جذب ثروت و رسیدن به اهدافم موفق باشم.
• من یک زندگی موفق، ثروتمندانه و با نشاط دارم.
• من هر روز همچون مغناطیس، ثروت بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنم.

دنیا بیشتر از آنچه انتظار دارید را به شما می‌دهد

در نهایت به یاد داشته باشید که دنیا بسیار بیشتر از چیزی که به خاطر آن سپاسگزار هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به همین دلیل هیچ‌گاه قدرت شکرگزاری را دست کم نگیرید. سپاسگزاری هرگونه باور محدودکننده را از بین می‌برد و شما را در مقابل پذیرش فرصت‌های جدید قرار می‌دهد.

همچنان که در حال به وجود آوردن ذهنیتی مثبت در مورد پول در خودتان هستید تا با استفاده از آن از قانون جذب ثروت استفاده کنید از اهمیت سپاسگزاری نیز غافل نشوید. به خاطر دارایی حال حاضرتان و هر فرصتی که می‌توانید در آن پول بیشتری کسب کنید، سپاسگزار باشید.

مهم نیست که در حال حاضر درآمدتان کم است یا زیاد، اگر می‌خواهید درآمد بیشتری داشته باشید، پرورش ذهنیت سپاسگزاری در خود یک امر ضروری است.

نتیجه‌گیری

قانون جذب ثروت شامل برداشتن یک سری موانع ذهنی و همچنین داشتن تفکر مثبت برای هموار کردن مسیر جذب و در نهایت دست‌یابی به ثروت است. برای جذب ثروت لازم است که روی ذهن خود کار کنید و آن را برای ثروتمند بودن پرورش دهید. بدین ترتیب خواهید دید که چگونه به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا خواهید کرد. که همگی می‌توانند جذب ثروت را از ما دور کنند.

قانون جذب ثروت چیست؟

*برای آشنایی بهتر با مصیح جعفرزاده، به برخی از موفقیت‌های وی اشاره‌ای می‌کنیم:

• دارای DBA مالی و سرمایه گذاری
• عضو انجمن روانشناسی آمریکا
• عضو اتحادیه مدیران حرفه‌ای بین الملل
• نویسنده کتاب‌های قانون جذب ثروت و تغییر باور مالی
• عضو انجمن روانشناسی ایران
• عضو انجمن مشاوره ایران
• مربی بین المللی مهارت‌های زندگی و کار آفرینی
• مدیرعامل شرکت دهناد گیتی اروس بین الملل
• بنیانگذار موسسه انسان توانمند پول ساز
• بنیانگذار نگارخانه آرتمیس
• بنیانگذار بسته بندی مواد غذایی دبورا
• بنیانگذار آرایشگاه گل و مزون گل
• جزء شش نفر برگزیده ایران در اکسپوی بیجینگ چین در سال ۲۰۱۰
• دارای چندین تقدیر نامه از وزارت ارشاد
• برگزار کننده چندین دوره همایش، سمینار و کارگاه در زمینه موفقیت مالی
• مالک برند حکمت آموز در زمینه مشاوره روانشناسی، و کسب و کار
• عضویت افتخاری موسسه توسعه هنر‌های تجسمی
• عضویت در کانون زنان کار آفرین و بازرگان
• دارای گواهینامه‌های معتبر در زمینه مدیریت بازرگانی، روانشناسی، مشاوره و هیپنوتیزم و بازاریابی وتبلیغات
• ۲۰ سال تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی قانون جذب و تغییر باور مالی
• ابداع کننده ۵۴۰ باور مالی که در ضرب المثل‌ها و تکیه کلام‌ها و در فرهنگ ایران وجود دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
اقا زادگی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین