کد خبر: ۶۷۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

۷ نوزاد از مادران مبتلا به کرونا در میاندوآب سالم به دنیا آمدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: طی ۱۰ روز گذشته هفت نوزاد دختر و پسر از مادران مبتلا به کرونا در این شهرستان سالم به دنیا آمدند.
۷ نوزاد از مادران مبتلا به کرونا در میاندوآب سالم به دنیا آمدند
آفتاب‌‌نیوز :

سهراب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوزادان شامل سه دختر و چهار پسر هستند که مادران آنان زایمان دوم، سوم و یا بیشتر را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی این مادران ۲۷ سال بود، افزود: سه نفر از مادران در بیمارستان عباسی میاندوآب‌ (ویژه بیماران کرونایی) بستری بودند و چهار نفر آنان نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌بردند که در موعد مقرر به بیمارستان مراجعه کرده و زایمان خود را انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ با اشاره به اینکه این زنان باردار اهل شهر میاندوآب و همچنین روستاها بودند، گفت: سه نفر از آنان به روش سزارین و چهار نفر دیگر به روش طبیعی (LDR) زایمان خود را در بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان انجام دادند.

حیدری با بیان اینکه پاسخ تست کرونای این نوزادان منفی است، افزود: مادران به همراه نوزادان خود پس از ویزیت پزشک متخصص عفونی و اطفال از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این هفت مورد، از ابتدای شیوع کرونا در میاندوآب، هفت مادر کرونایی دیگر نیز نوزادان خود را سالم به دنیا آوردند.

آذربایجان‌غربی از روز هشتم اسفند سال گذشته با شناسایی نخستین مورد ابتلا به بیماری کرونا در ردیف استان‌های درگیر این بیماری قرار گرفت.

تاکنون مجموع فوتی‌های این استان به هزار و ۹۲۵ نفر رسیده ‌است‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین