کد خبر: ۶۷۸۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

جزئیات تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» سپاه برای کنترل قیمت‌ها / نقش بسیج چه خواهد بود؟

فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه "هفدهم ربیع" در حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.
جزئیات تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» سپاه برای کنترل قیمت‌ها / نقش بسیج چه خواهد بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت های سپاه و بسیج و دستگاههای نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمتها و مبارزه با گرانفروشی ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند، تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این جلسه ای نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات لازم آغاز شود.

به گزارش سپاه نیوز، وی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه های سمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

فرمانده کل سپاه افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می شود، در این جلسه مقرر گردید بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: سپاه ظرفیت های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
10
بلاخره فرصت خوبیه...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین