کد خبر: ۶۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

مهمانان عروسی ۱۰۰۰ نفری در دزفول متفرق شدند

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا، یک گاراژ در دزفول پلمب شد و میهمانان هزار نفری عروسی برگزارشده درآن متفرق شدند.
مهمانان عروسی ۱۰۰۰ نفری در دزفول متفرق شدند
آفتاب‌‌نیوز :

رضا پورآیین جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین و ستاد کرونای شهرستان دزفول در خصوص ممنوعیت اجاره باغ ویلاها و برگزاری مراسم عروسی و عزا، یک گاراژ واقع در پشت ترمینال دزفول- اهواز که میزبان برگزاری مراسم عروسی یکهزار نفری شده بود با همکاری نیروی انتطامی،مرکز بهداشت و نماینده فرمانداری ویژه شهرستان دزفول پلمب شد.

وی افزود: همکاری نکردن برخی از مردم و صاحبان باغ ویلاها در عدم برگزاری جشن های عروسی یا حداقل برگزاری مراسم ها با تعداد محدود (حداکثر ۱۰ نفر)، زمینه را برای انتشار ویروس و گسترش بحران بیماری فراهم می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با بیان اینکه در ماههای اخیر، پایشهای ستاد شهرستانی مقابله با کرونا (به ویژه مرکز بهداشت دزفول) و همچنین گزارش های مردمی، مانع برگزاری این قبیل مراسم شده است.

پورآیین افزود: با مالکان تالار، باغ یا گاراژ یا هر مکان دیگر که در اختیار متولیان این جشن ها قرار گیرد، به شدت برخورد خواهد شد.

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، تا اطلاع بعدی از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا و اجاره باغ ویلا ممانعت بعمل می آید و با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

در روزهای اخیر یک باغ ویلا در دزفول که اقدام به برگزاری عروسی ۴۰۰ نفره کرده بود پلمب شد و میهمانان متفرق شدند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین