کد خبر: ۶۷۹۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

رسانه های فرانسوی: آمریکا سرانجام اعتدال را انتخاب کرد

پیروزی بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های فرانسه داشته است و روزنامه لزاکو از آن بعنوان انتخاب اعتدال امریکا نام برد.
رسانه های فرانسوی: آمریکا سرانجام اعتدال را انتخاب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه فرانسوی لزاکو/ Les Echos نوشت: آمریکا سرانجام عقل و اعتدال را انتخاب کرد؛ جو بایدن ۷۸ ساله که توانست دونالد ترامپ را بالاخره شکست دهد؛ سیاستمدار کهنه کاری است که مسن ترین رئیس جمهوری تاریخ ایالات متحده خواهد بود.

این روزنامه فرانسوی افزود: بایدن میانه رو است که شاید تحولات عمیق در ایالات متحده ایجاد نکند؛ اما وعده داده که همه تلاش خود را برای وحدت و آشتی ملی انجام دهد؛ اعتدال گری او در هفته های اخیر توانست تعداد زیادی از آراء را به سوی خود جلب کند.

روزنامه فرانسوی لوپریزین نیزنوشت: جوبایدن، معاون سابق باراک اوباما که توانست ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شکست دهد؛ سختی های زیادی در زندگی شخصی و سیاسی خود پشت سر گذرانده؛ «استقامت» کلیدواژه اصلی او درزندگی است.

جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب آمریکا شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Austria
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
تسلیت به کاسبان تحریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین