کد خبر: ۶۷۹۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

قتل هم‌خانه به دلیل اختلاف مالی/ قاتل: می خواستم از کشور خارج شوم که دستگیرشدم

پسری جوان که متهم است دوست و هم‌خانه خودش را به‌دلیل اختلاف مالی به قتل رسانده است، در انتظار حکم دادگاه به‌سر می‌برد.
قتل هم‌خانه به دلیل اختلاف مالی/ قاتل: می خواستم از کشور خارج شوم که دستگیرشدم
آفتاب‌‌نیوز :

تحقیقات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که به کارآگاهان جنایی استان فارس اطلاع دادند مردی جوان که با چاقو زخمی شده، در بیمارستان جان باخته است. وقتی مأموران به بیمارستان رفتند، ابتدا پسری را که مقتول را به آنجا رسانده بود، تحت بازجویی قرار دادند.

این جوان گفت از ماجرای قتل بی‌اطلاع است. او توضیح داد: دوستم میثم نیمه‌شب به مقابل خانه‌ام آمد. وقتی او را دیدم خون‌آلود بود، به همین دلیل سریع وی را به بیمارستان رساندم، اما نمی‌دانم چه کسی او را زده است. اگرچه حرف‌های این جوان در ابتدا قانع‌کننده نبود، اما هیچ مدرکی هم که نشان بدهد وی در این جنایت دست داشته وجود نداشت و از سویی او خودش میثم را به بیمارستان رسانده و منتظر مانده بود تا مأموران برسند و واقعه را شرح بدهد. مأموران با کمی تحقیق فهمیدند میثم خانه‌ای مجردی داشته و همراه یکی از دوستانش به نام محمد زندگی می‌کرده است.

کارآگاهان به خانه مقتول رفتند، اما آنجا خبری از محمد نبود. از سویی این جوان تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده بود. علاوه بر این آثار خون در خانه دیده می‌شد.

مجموع این دلایل سبب شد محمد به‌عنوان مظنون اصلی قتل شناخته شود و چند روز تحقیق و ردیابی به دستگیری این فرد منجر شد. متهم وقتی پشت میز بازجویی نشست، گفت: من و میثم در یک کارگاه کار می‌کردیم و خانه مشترک داشتیم. من مدتی قبل به او مبلغی را قرض دادم، اما میثم طلبم را نداد. همین موضوع باعث اختلاف ما شد و چند بار سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم. این اختلافات باعث شد از دوستم کینه به دل بگیرم و در نهایت شب حادثه وقتی او خواب بود، چاقویی برداشتم، بالای سرش رفتم و ضرباتی را به او زدم. سپس به‌سرعت فرار کردم و قصد داشتم از کشور خارج شوم، اما به دام افتادم.

متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و سپس پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع و محمد محاکمه شد. او اکنون در انتظار است تا قضات رأی خود را اعلام کنند.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین