کد خبر: ۶۷۹۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

واکنش توئیتری دختر سردار سلیمانی به پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات آمریکا

زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم، در توئیتی به شکست ترامپ واکنش نشان داد.
واکنش توئیتری دختر سردار سلیمانی به پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات در صفحه توئیترش به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران اشاره کرد و نوشت: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

او همچنین با انتشار عکسی نوشت: «باخت ترامپ قمارباز و جنایتکار در انتخابات آمریکا امری نیست که خوشحالی خود را از آن پنهان کنیماحمق درجه یکی که مشاورانی احمق تر به او گفته بودند با آفریدن آن شب شوم و سیاه آینده انتخاباتی خود را تضمین می کند غافل از اینکه خداوند در کمین نشسته و خون سردار قهرمان ایرانیان او را به یکی از نفرت انگیزتزین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد چنانچه حتی مردم جامعه خودش افول و رسوایی اش را جشن بگیرند جهان از یاد نمی برد که سرباز ملت ایزان گفت ترامپ قمبارباز من حریف تو هستم و هم او حالا بر اریکه عرش ایستاده و نجوا می کند.

و تازه این اول راه است و مسیر انتقام سخت تازه گشوده شده است اما خوشحالی از رفتن ترامپ جنایتکار هرگز به معنای رضایت از روی کار آمدن کسی نیست که خود از بانیان داعش است و شهادت سردار ما را «اجرای عدالت» خواند. آنکه تقاص خون حاج قاسم را خواهد داد آمریکا در کلیت و تمامیت ان است والا اینها که می آیند و میروند به تعبیر آن سید حکیم سرشان به قدر بند کفش حاج قاسم نمی ارزد. »

واکنش توئیتری دختر سردار سلیمانی به پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات آمریکا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
Momo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سلام البته شما دقت کنید که ترامپ هفتاد میلیون رای آورده و قطعا هنوز هم فرد محبوبی هست توی آمریکا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین