کد خبر: ۶۷۹۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

اطلاع از ممنوع الخروجی با استفاده از اپلیکیشن «پلیس من»

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از فراهم شدن امکان اطلاع از ممنوع الخروجی با بهره گیری از اپلیکیشن «پلیس من» خبر داد.
اطلاع از ممنوع الخروجی با استفاده از اپلیکیشن «پلیس من»
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن مهری درباره اقدامات پلیس فرودگاه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارکرد: از ابتدای سال تا کنون با وجود کاهش پروازهای داخلی و خارجی در پی شیوع ویروس کرونا، به همت همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور شاهد افزایش ۱۴ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز هستیم.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در بخش دیگری از سخنان خود از فراهم شدن امکان استعلام ممنوع الخروجی افراد خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن رو به رو هستند، بی اطلاعی آنان از ممنوع الخروجی بود. ممکن است برخی افراد به دلایلی نظیر بدهی مالیاتی، دستور قضائی و ... امکان خروج از کشور را نداشته باشند اما چون از آن بی خبر هستند اقدام به تهیه بلیت هواپیما و رزرو هتل می گنند اما حین خروج با مشکل مواجه می شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف ارتقای خدمات الکترونیک پلیس، نرم افزاری به نام «پلیس من» با قابلیت های فراوان طراحی شد که با استفاده از آن امکان استعلام ممنوع الخروجی افراد، اعتبار گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس علاقه مندان می توانند جهت د ریافت این اپلیکیشن به سایت www.epolic.ir مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
اين كار بايد بيست سال پيش انجام ميشد پدر خدابيامرزم ميخواست بره سوريه زيارت به خاطر پانصدهزار تومان بدهي مالياتي جلوشو گرفتن .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین