کد خبر: ۶۷۹۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

علم‌الهدی: طرح «مسجد؛ سنگر سلامت» تجلی رویکرد مردمی مقابله با کرونا است‌

نماینده ولی‌فقیه در خرسان‌رضوی گفت: طرح «مسجد؛ سنگر سلامت» تجلی رویکرد مردمی مقابله با کرونا است.
آفتاب‌‌نیوز :

سیداحمد علم الهدی عصر امروز در همایش مسجد سنگر سلامت اظهار داشت: اجرای این طرح یک آموزش قابل توجه در حوزه ولایت‌مداری و ولایت‌گرایی دارد، مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان در جمع ستاد مقابله با کرونا دو دستور‌العمل ارائه دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از امتیازات مقام معظم رهبری این است که علاوه بر نقش راهبردی که دارند، ساز و کار این رهنمود را هم مشخص می‌کنند و نکته ابتدایی که فرمودند این بود که هرچه زودتر بیماران کرونایی را شناسایی کنید تا جلوی انتقال بیماری گرفته شود.

آیت‌الله علم‌الهدی: طرح «مسجد؛ سنگر سلامت» تجلی رویکرد مردمی مقابله با کرونا است‌

علم‌الهدی با اشاره به اینکه نکته دوم این است که بسیج و ائمه جماعات از ظرفیت‌های محله‌ای و مساجد برای همیاری استفاده کنند تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی از تمام ظرفیت‌هایش استفاده کرد و طرح محله‌ای مسجد، سنگر سلامت را اجرایی کرد که خوشبختانه از امروز آغاز شد.

وی گفت: ما در اینجا آموزه‌ای پیدا می‌کنیم که اگر طبق فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و مسئولان عمل کنند تمام مشکلات کشور حل می‌شود. امتیاز این حرکت در بستر بسیج دلاور و روحانیت معظم این است که ما توانستیم رهنمودهای رهبر انقلاب را به همراه توصیه‌های اجراییشان در یک طرح کامل ارائه بدهیم که از امروز اجرای این طرح آغاز شد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شرایط امروز به گونه‌ای است که نمی‌شود گفت فقط دستگاه مسئول باید درصدد برطرف کردن بحران باشد و باید همه مردم و دستگاه‌ها بسیج شوند تا این بحران هم حل شود همانند این طرح که آغازگر حرکت انقلابی همه مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین