کد خبر: ۶۸۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

ترامپ: واقع‌بین هستم و کار درست را انجام می‌دهم

به گفته یک روزنامه‌نگار آمریکایی که با دونالد ترامپ گفت‌وگو داشته است، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا "زخم خورده اما همچنان قدرتمند" است.
ترامپ: واقع‌بین هستم و کار درست را انجام می‌دهم
آفتاب‌‌نیوز :

 براساس گزارش پیشین رسانه‌ها، چنانچه ایالت‌های آمریکا جو بایدن را به عنوان رئیس‌جمهوری منتخب ۲۰۲۰ تایید کنند، دونالد ترامپ با جدیت نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جرالدو ریورا، مجری تلویزیونی و روزنامه‌نگار تحقیقی آمریکا که سه‌شنبه پیش با رئیس‌جمهوری آمریکا تلفنی گفت‌وگو داشته، گفت دونالد ترامپ "زخم خورده اما همچنان قدرتمند" است.

او گفت تردیدی ندارد که اگر نتایج ۲۰۲۰ به نفع ترامپ نباشد، او چهار سال بعد دوباره نامزد می‌شود. تا به امروز، اکثر رسانه‌های خبری مهم بایدن را پیروز انتخابات دانسته‌اند. در حالی که ایالت‌های آمریکا هنوز نتایج انتخابات را تایید نکرده‌اند، این معاون رئیس‌جمهوری سابق خود را پیروز این رقابت می‌داند.

جرالدو ریورا گفت: او ناامید و زخم خورده است اما همچنان قوی مانده، او هر کاری بتواند انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند این نتیجه‌ای منصفانه است. اگر رقابت به نفع او پیش نرود، هیچ شکی ندارم که این مرد بار دیگر وارد این رقابت می‌شود و برای ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.

این روزنامه‌نگار آمریکایی گفت، دونالد ترامپ به او گفته که فردی "واقع‌بین" است و "کار درست" را انجام خواهد داد و همچنین اضافه کرد که اگر "قانع شود که تک‌تک آرای قانونی شمارش شده‌اند و تک‌تک آرای غیرقانونی کنار گذاشته شده‌اند" به شکست اذعان خواهد کرد.

ریورا همچنین گفت، چنین حسی ندارد که ترامپ برای "سرنگونی یک دولت منتخب دسیسه‌چینی کند." به نظر می‌رسد این اشاره‌ای به ادعاهای دموکرات‌ها پس از نگرانی او از احتمال وقوع تقلب گسترده در جریان این انتخابات باشد.

این مجری‌ شناخته‌شده آمریکایی گفت: اکنون ترامپ بسیار دلواپس است که این تلاش‌ها چطور پیش می‌روند، اینکه آراء را بررسی کنند، خصوصا در پنسیلوانیا، جورجیا و میشیگان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین