کد خبر: ۶۸۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

کرونا فقط از ساعت ۱۸ به بعد بیرون می‌آید؟!

سخنگوی ستاد استانی کرونا با اشاره به تصویب نشدن طرح تعطیلی دو هفته‌ای تهران و البرز افزود: به جای آن طرحی جامع در ستاد ملی کرونا به تصویب رسیده که هم طولانی‌تر است و هم دوام بیشتری نسبت به طرح‌های مقطعی دارد.
کرونا فقط از ساعت ۱۸ به بعد بیرون می‌آید؟!
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر سخت‌ترین شرایط از لحاظ تعداد مراجعین و بستری‌های کرونایی را در مقایسه با ماه‌های قبل تجربه می‌کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: هر چند طی حدود ۱۰ روز اخیر به تعداد بستری‌ها اضافه نشده و این وضعیت ثابت بوده ولی امیدواریم بتوانیم با رعایت مردم این وضعیت ثابت را به سمت نزولی هدایت کنیم.

وی توضیح داد: با رعایت سه اصل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت دست می‌توانیم امیدوار باشیم که آمار مبتلایان به این ویروس کاهش یابد.

سلیمانی با اشاره به تصویب نشدن طرح تعطیلی دو هفته‌ای تهران و البرز افزود: به جای آن طرحی جامع در ستاد ملی کرونا به تصویب رسیده که هم طولانی‌تر است و هم دوام بیشتری نسبت به طرح‌های مقطعی دارد.

این مسئول تاکید کرد: جزئیات این طرح که از اول آذرماه آغاز می‌شود به زودی اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح جامع برنامه‌های پیش بینی شده برای همه سطوح هر دو هفته یکبار به روزرسانی می‌شود تا اصناف بتوانند برای دو هفته آینده خود برنامه ریزی داشته باشند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا با اشاره به اینکه برخی به طنز می‌گویند آیا کرونا فقط از ساعت شش عصر به بعد بیرون می‌آید و افراد را مبتلا می‌کند، گفت: تطعیلی شش به بعد صنوف رده ۲ تا ۴ با هدف قطع زنجیره کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: بدون شک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلاش برای بیماریابی و تشخیص بیمارانی که علامت دار نیستند می‌توانیم در کنترل ویروس کرونا موفق شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
با سلام

با تشکر اززحمات کادر درمان کشور و همه نیروهای بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای امتظامی و امنیتی وهمه مردم عزیزی که در جهاد کمکهای مومنانه افتخار آفریدند و حماسه های بزرگی خلق نمودند.

این بیماری ویروسی با رعایت بهداشت کنترل می شود. ودر دین اسلام نظافت جزیی از ایمان است.

متاسفانه این جو روانی و ترس و وحشت ایجاد شده که خود باعث ضعف ایمنی بدن می شود خطر بزرگی است.

متاسفانه خطرات بزرگتر کرونا، فضای مسموم مجازی و شاد برای دانش اموزان و جوانان مانند بیماریهای روحی و روانی ، مشکلات فرهنگی، عقیدتی و دینی و اجتماعی را کسی بررسی نمی کند.

آرتروز گردن و دیسک گردن، ضعف بینایی و چشم دراثر استفاده زیاد از موبایل و تبلت

نابودشدن تعلیم و تربیت در اثر تعطیلی مدارس و دانشگاهها

مساجد و حسینیه ها و مصلی ها و حرمهای مطهر و جلسات دعا و نیایش (یدالله مع الجماعه)را تعطیل نموده اند ولی سفره خانه ها و قهوه خانه ها و کافی شاپها که فعالند.

مشکلات بزرگی مانند بیکاری جوانان، عدم ازدواج جوانان، گرانی، تورم، بی ارزش شدن پول ملی، تعطیلی کارخانجات، حقوقهای نجومی و اشرافی گری بعضی مسئولین، قاچاق کالا، عدم توجه عملی به سیاستهای اقتصادمقاومتی،عدم توجه به توان و تولید داخلی و جوانان متعهد کشور،نادیده گرفته می شود.

اگر این مشکلات را حل و این وحشت وترس از کرونا را درجامعه کم کنیم مطمئن باشید آمار ابتلا و مرگ بسیار کم می شود.

ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ غنی اسلام و ایجاد نشاط و شادابی و فعالیت در جامعه مانند سد محکمی در برابر انتشار کروناست.

این نظر شخصی بنده حقیر است و امیدوارم که هیچ کس به این بیماری مبتلا نشود و همه مشکلات مردم عزیز و غیور ما حل شود.

مردم ولایتمدار ایران که در پیروزی انقلاب و 8سال دفاع مقدس چون کوه ایستادند .

کشور ما سربازانی چون جهان آرا و همت و سلیمانی و صیادشیرازی و کاظمی و طهرانی مقدم و... کم ندارد. و اینانند که می توانند مشکلات را حل کنند.

هرچا که تفکر بسیجی حاکم شود مشکلی باقی نمی ماند.

برای شادی روح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم و مدافعین سلامت

وسلامتی و طول عمر بابرکت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) صلوات
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین