کد خبر: ۶۸۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
پس از گذشت حدود دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

ترامپ: بایدن با تقلب پیروز شد

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «او (بایدن) پیروز شد زیرا انتخابات تقلب صورت گرفت. [به این دلیل که] هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد، رأی‌ها توسط شرکت‌های خصوصی چپگراهای افراطی و [شرکت] دومینیون که اعتبار بدی دارند برای شمارش دسته‌بندی شدند، دستگاه‌های خرابی که حتی نتوانستند در تگزاس مورد تأیید قرار گیرند (که من با اختلاف زیاد در آن پیروز شدم)، رسانه‌های جعلی و ساکت».
ترامپ: بایدن با تقلب پیروز شد
آفتاب‌‌نیوز :

پس از گذشت حدود دو هفته از تاریخ ۳ نوامبر روز انتخابات آمریکا، سرانجام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده با انتشار یک پیام توییتری برای اولین‌بار پیروزی جو بایدن در انتخابات را تایید کرد.

با این وجود همچنان از طرح نظریه‌های توطئه دست برنداشت و بار دیگر سیستم انتخابات کشورش را به تقلب متهم کرد.

او با اشاره به جو بایدن نوشت: «او برد زیرا در انتخابات تقلب شد. به هیچ ناظری اجازه داده نشد، رای‌ها توسط دومینیون، شرکتی که یک چپ رادیکال مالک آن بود جمع آوری شد. شرکتی با سابقه بد و کارکنانی تنبل که حتی برای تگزاس واجد شرایط نبودند (جایی که من با رای زیادی برنده شدم!) به کمک رسانه‌هایی جعلی و خاموش و چیزهای دیگر».

این پیام توئیتری رئیس جمهوری کنونی آمریکا هشت روز پس از اعلام پیروزی جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری منتشر می شود. دونالد ترامپ روز جمعه نیز در برابر خبرنگاران در حیاط کاخ سفید گفته بود که دولت او برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قرنطینه اجرا نخواهد کرد اما زمان مشخص خواهد کرد که «دولت بعدی» چه تصمیمی اجرا خواهد کرد. این سخنان از سوی برخی از ناظران اشاره تلویحی رئیس جمهوری ایالات متحده به شکست خود در رای گیری روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) ارزیابی شد.

با این حال دونالد ترامپ روز یکشنبه نیز دقایقی پس از انتشار پیام توئیتری اش در دو توئیت پیاپی تاکید کرد که در انتخابات «تقلب» شده است. او در اولین توئیت پس از پوشش رسانه ای پیام قبلی اش نوشت: «انتخابات تقلبی! ما پیروز خواهیم شد!»

رئیس جمهوری آمریکا سپس در توئیت دیگری اضافه کرد: «او [جو بایدن] تنها از نظر رسانه های جعلی پیروز شده است. من هیچ چیز را نمی پذیرم! راه درازی در پیش است. این انتخابات تقلبی بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
3
خبرتون از اساس اشتباهه
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
1
2
شر و کم کن برو دیگه
نکبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
1
1
ترامپ به جای قبول کردن رای اکثریت مردم فقط به داد وبیداد و فریاد عده ای قلیل که خود را بالاتر از رای اکثریت مردم میدانند تکیه کرده و مرتباً شعار من بهترم را می دهد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین