کد خبر: ۶۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

افت ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار آزاد

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به ظهر دیروز به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۰۰تومان معامله شد.
افت ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار آزاد
آفتاب‌‌نیوز :

در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۱ میلیون و ۷۰۰ تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون تومان و ۵۰۰ تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت هزار و ۸۷۶ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، در ۲ هفته اخیر قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تاثیر گذاشت.

بررسی روند معاملات ارزی در روزهای اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی در جهت مدیریت نوسانات نرخ ارز باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین