کد خبر: ۶۸۱۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان با نویدکیا به اولین پیروزی رسید

تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز(پنجشنبه)، تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک به لیگ برتر را شکست داد تا «محرم نوید کیا» به نخستین پیروزی در لیگ بیستم دست پیدا کند.
سپاهان با نویدکیا به اولین پیروزی رسید
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان نویدکیا در این دیدار که در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، شاگردان «رسول خطیبی» ‌را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرده و این پیروزی را جشن گرفتند.

«سجاد شهباززاده» ‌ در دقیقه ۵۶ تنها گل این دیدار را درون دروازه آلومینیوم جای داد و اولین سه امتیاز را برای سپاهان به ارمغان آورد.

براساس تصمیم نویدکیا، پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده از ابتدا در ترکیب سپاهان مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

«رسول خطیبی» نیز تیم تحت هدایت خود را با ترکیب رضا حسن‌پور، محمد ایرانپوریان، رامتین سلیمان‌زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، مصطفی احمدی، امیرمحمد هوشمند، مرتضی آقاخان و جابر انصاری به زمین فرستاد.

سپاهان در هفته نخست با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم گل گهرسیرجان شده بود. آلومینیوم اراک نیز با نتیجه ۳ بر صفر برابر نساجی مازندران شکست خورد.

کمیته فرهنگی باشگاه سپاهان با نصب بنر شهدای این باشگاه در سکوها یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

همچنین بر روی سکوی ورزشگاه نقش جهان بنر بزرگ «محمود یاوری» که به تازگی براثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشته است، نصب شده بود.

یاوری یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران بود که سابقه مربیگری سپاهان، ذوب آهن، فجر سپاسی، برق شیراز، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، صبای قم، استقلال اهواز، پاس، استیل‌آذین، راه‌آهن و مس کرمان داشت و بیستم آبان‌ماه چشم از جهان فروبست.

ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، فردا (جمعه) و شنبه برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین