کد خبر: ۶۸۱۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
همتی در واکنش به تخریب منزل بانوی بندرعباسی؛

این حادثه افکار عمومی را جریحه دار کرد/ برخورد جدی با عوامل شهرداری/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

استاندار هرمزگان در واکنش به تخریب منزل بانوی سرپرست‌خانوار در بندرعباس‌توسط عوامل‌شهرداری و یگان حفاظت اراضی مسکن، ضمن تماس تلفنی فوری با شهردار بندرعباس، با انتقاد از این اقدام، بر برخورد جدی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تأکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون همتی گفت: این اقدام افکار عمومی را جریحه‌دار کرده در حالی که می‌شد با برخورد و روش مناسب قانون را درست و صحیح اجرا کرد که متاسفانه، اوج بی‌تدبیری در این زمینه صورت گرفته و باید عاملان این تصمیم به شدت مورد پیگرد قرار گیرند.

وی افزود: هر چند اقدام غیرقانونی در تصرف اراضی ملی نباید صورت گیرد، اما نوع رفتار این چند مامور شهرداری و بی‌دقتی و بی‌تدبیری در این زمینه کاملا مشهود بوده و چهره کارکنان شهرداری را خدشه دار کرده که بنده بجای عاملان این اتفاق از این خانواده و مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم.

این حادثه افکار عمومی را جریحه دار کرد/ برخورد جدی با عوامل شهرداری/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

همچنین شهرداری بندرعباس با دستور استاندار ملزم شده تا ضمن دلجویی از این بانوی آبرومند و کودکان آنان، به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند و کمیته امداد نیز مشکل مسکن این زن و فرزندانش را پیگیری و رفع کند.

این بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با ماموران شهرداری بر سر تخریب خانه اش، اقدام به خودسوزی کرده بود، از ناحیه دست و قفسه سینه آسیب دیده و در حال درمان است.

پیشتر دادستان بندرعباس نیز دستور تامین مسکن برای خانواده این بانوی آسیب دیده داده و علیه متخلفین این حادثه اعلام جرم کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
عذرخواهی بخوره تو سرت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین