کد خبر: ۶۸۱۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

کواکبیان: ظریف هنوز قدمی برای انتخابات برنداشته فحش می شنود/غرضی گفت من 4 سال فقط به نانوایی رفتم، چطور ردصلاحیت شدم

کواکبیان گفت:‌درباره آقای ظریف البته باید بگویم که من چند بار با ایشان صحبت کردم، ایشان می گوید من آمادگی ندارم و همین کار برای من خوب است
کواکبیان: ظریف هنوز قدمی برای انتخابات برنداشته فحش می شنود/غرضی گفت من 4 سال فقط به نانوایی رفتم، چطور ردصلاحیت شدم
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری درپاسخ به سوالی درباره اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در رابطه با حضور در انتخابات بحث ما مشارکت گسترده مردم است و در رابطه با حمایت از کاندیدا من به آن ساز و کاری که تعیین می شود پایبند و از دل آن ساز و کار یک کاندیدا در می آید. اگر آن ساز و کار تعریف شود بنده خودم هم کاندیدا هستم و فوقش در آن ساز و کار رأی نمی آورم و تابع عقل جمعی می شوم.

وی درباره احتمال کاندیداتوری ظریف گفت:‌درباره آقای ظریف البته باید بگویم که من چند بار با ایشان صحبت کردم، ایشان می گوید من آمادگی ندارم و همین کار برای من خوب است، یعنی واقعا حوصله دعوا و بحث را ندارد. او هنوز قدمی برای انتخابات برنداشته دارد فحش می شنود اگر جدی بیاید که دیگر هیچ بنابراین باید دید در ادامه چه پیش می آید.

کواکبیان گفت:‌من یک سابقه عدم احراز صلاحیت دارم و آقای کدخدایی هم گفتند کسانی که رد شده اند دیگر کاندیدا نشوند و بعد اصلاح کردند و گفتند این یک نظر شخصی بوده؛ از آن طرف هم گفتند کسانی که قبلا تایید شدند ممکن است این دفعه رد شوند. بنده خدا آقای غرضی می گفت من در این ۴ سال گذشته فقط به نانوایی رفتم و آمدم و نمی دانم چه کار بدی کرده ام که قبلا تایید شده ام و الان رد می شوم. باید مبنا و معیار و عامل سنجشی باشد که به ما بگوید مثلا شما به این دلیل و این دلیل رد شده اید و باید طرف را به شکلی قانع کرد که دیگر کاندیدا نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
1
اشتباهت همینه که فقط نانوایی میرفتی باید پاچه خواری میکردی
بهزاد انگورج
|
Germany
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
درود آقای کواکبیان
کسیکه خودش اذعان می کند در طول ۴ سال گذشته فقط به نانوایی رفت و آمد داشته ! چگونه ادعای صلاحیت در جایگاه ریاست جمهوری یک کشور را دارد ؟؟؟.
او اگر نمی داند چه کار بدی کرده، لا اقل باید بداند هیچ کاری هم برای کشور در طول ۴ سال کرده و چگونه می تواند ادعا کند رجل سیاسی است. ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
غرضی اولشم که تایید شد برای جوربودن تعداد کاندیدا بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین