کد خبر: ۶۸۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

اگر دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، چه خواهد شد؟

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز و پس از سفر به ۳ کشور آسیائی اعلام کرد: اگر دادگاه به نفع دونالد ترامپ رأی ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد.
اگر دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، چه خواهد شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

 «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد: اگر دادگاه به نفع دونالد ترامپ رأی ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد.

به گزارش روزنامه «سَوث چاینا مورنینگ پُست»،مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از سفر آسیائی خود به کشورهای فیلیپین، ویتنام و ژاپن بیان کرد که سران کشورهای مذکور از آشفتگی احتمالی در انتقال قدرت در کشورش نگرانی ندارند.

«رابرت اوبرایان» در این باره ادعا کرد: آنچه من از همتایانم در کشورهای فیلیپین، ویتنام و ژاپن شنیدم این بود که آنها درک می کنند ترامپ تا ژانویه ۲۰۲۰ رئیس جمهور آمریکا است و تا ظهر آن روز آنها می خواهند با وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا کار کنند!

وی در ادامه اضافه کرد: اگر دادگاه ها به نفع ترامپ رأی ندهند، انتقال قدرت انجام خواهد شد؛ البته رئیس جمهور ترامپ هنوز از همه راه های قانونی خود در این مسیر استفاده نکرده و انتخابات آمریکا هم هنوز تمام نشده است.

گفتنی است، رسانه های امریکائی پیشتر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ را به عنوان پیروز این کارزار معرفی کردند؛ اما این خبر تا کنون از سوی منابع رسمی آمریکا مورد تأئید قرار نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین