کد خبر: ۶۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

ستاره بارسا سکوتش درباره مسی را شکست

آنتوان گریژمان در مصاحبه اختصاصی با برنامه تلویزیونی Universo Valdano از علت افت در بارسلونا، صحبت‌های مدیربرنامه‌اش علیه مسی و رابطه‌اش با لئو پرده برداشت و برای اولین باردر خصوص این مسائل صحبت کرد.
ستاره بارسا سکوتش درباره مسی را شکست
آفتاب‌‌نیوز :

آنتوان گریژمان سرانجام پس از یک سال و نیم بازی در ترکیب بارسلونا در خصوص اتفاقاتی که اخیراً برای او در این باشگاه رخ داده صحبت کرد. چندی پیش عمو و مدیربرنامه سابق او در خصوص مسی اظهارنظرهای تندی را به ثبت رساندند که باعث حاشیه‌های فراوانی شد. آنها در مصاحبه‌های خود عنوان کردند که علت اصلی ناکامی گریژمان رفتار بد مسی با او بوده است.

ستاره فرانسوی که قرار بود تابستان 2018 از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شود به یکباره تصمیمش را عوض کرد و یک سال دیگر نیز در جمع مادریدی‌ها ماند. برخی‌ها عقیده دارند که عوض کردن تصمیم این ستاره باعث شد تا رختکن بارسلونا با او هم‌دل نشود و چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

گریژمان سرانجام در تابستان 2019 با 120 میلیون یورو وارد بارسلونا شد ولی طی یک فصل و نیمی که برای این باشگاه به میدان رفته اصلاً نتوانسته در حد و اندازه‌های خودش ظاهر شود.

وی شب گذشته با Universo Valdano مصاحبه‌ای جالبی کرد و سکوتش را شکست.

گریژمان اظهار داشت: لحظه‌ای که رسیدم با مسی صحبت کردم. او به من گفت که وقتی سال گذشته آمدنم به بارسا را رد کردم و در اتلتیکو ماندم باعث شد تا نابود شود، زیرا که مسی در رسانه‌ها خواسته بود که من به این باشگاه بیایم. اما پس از آن مسی به من گفت که با تو هستم و پشتت خواهم بود.

وی ادامه داد: من می‌خواستم در آن مستند کوتاه ( مستند کوتاهی که گریژمان در آن افشا کرد که به بارسلونا نمی‌رود و در اتلتیکو می‌ماند) نشان دهم که رفتن به تیم دیگر چقدر پیچیده است. مردم فکر می‌کنند که فوتبال فقط یک بازی است. می‌خواستم نشان بدهم که تصمیم گرفتن یک بازیکن بسیار سخت است و به مسائل مختلف بستگی دارد. همسر شما،‌ فرزند شما هم در این تصمیم نقش دارند و مردم باید چنین چیزی را متوجه شوند.پس از مستند، پدر و مادرم بسیار عصبانی شدند زیرا آنها می‌خواستند من در بارسلونا بازی کنم.

به خاطر همین مستند، گریژمان از روزی که پایش را به باشگاه بارسلونا گذاشت با انتقاد شدید طرفداران روبه‌رو شد. برخی معتقدند روند حضور او در بارسلونا نیز باعث شد تا توانایی‌های این بازیکن گم شود و یک افت شدید را به ثبت رساند.

گریژمان در خصوص عملکرد نه چندان مثبتش در بارسلونا گفت: من این را قبول کردم که افت کردم و قرار نیست شما بهترین نمایشم را ببینید ولی این را بدانید که اولین منتقد عملکردم خودم هستم. در این یک سال و نیم، من 3 سرمربی داشتم. این اصلاً ساده نیست. من زمان نیاز داشتم که با بازیکنان تیم سازگار شوم و آنها نیز با من وفق پیدا کنند. بالاتر از همه اینها، تغییر مربی باعث می‌شود تغییر تاکتیک ایجاد شود و من باید با تمام تغییرهایی که در سیستم بازی رخ می‌داد سازگار می‌شدم.

ستاره فرانسوی ادامه داد: من از عملکردم مطلع هستم و فکر نمی‌کنم صحبت یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا در خصوص من تاثیرگذار باشد. فکر نمی‌کنم این مسئله و مصاحبه این شخص که من آیا خرید خوبی بودم، به من کمکی کند.

گریژمان در مصاحبه تفصیلی با برنامه اینترنتی Universo Valdano با اسطوره سابق رئال مادرید، خورخه والدانو

گریژمان تصریح کرد: بازی در بارسلونا از ابتدا برای من سخت بود. من به باشگاهی آمدم که در آن زمان تنها یک لالیگا برده بود و باید برای کسب جام سخت تلاش می‌کردیم. در حقیقت تا اواسط فصل، بازی کردن برای من در بارسا سخت بود. من همیشه آماده بازی بودم و همیشه کاری را می‌کردم که مربی از من می‌خواست حتی اینکه می‌دانستم این تصمیم باعث ضربه زدن به من می‌شود.

وی اظهار داشت: در اتلتیکو با حضور سیمئونه، هر جلسه تمرین به مانند یک بازی سخت و پرفشار بود. هر کسی در باشگاه از من می‌خواست که بیشتر تلاش کنم مثل کوکه، گابی و اسکار اورتگا. در اتلتیکو رختکن بسیار متحد بود.

گریژمان در خصوص اظهارات مدیربرنامه سابقش و عمویش که مسی را متهم کرده بودند نیز پرده برداشت.

ستاره بارسلونا گفت: من تمام ارتباطم با اریک اولهاتس، مدیربرنامه سابقم را از زمانی که ازدواج کردم به پایان رساندم. من او را به مراسم عروسی‌ام دعوت کردم و وقتی نیامد، همین مسئله باعث شد تا هر گونه دوستی و ارتباط ما پایان بگیرد.

وی ادامه داد: در خصوص عمویم نیز باید بگویم که او نمی‌داند فوتبال چگونه است و چگونه کار می‌کند. من به مسی گفتم که هیچ‌وقت با او صحبت نکرده‌ام. در واقع من اصلاً شماره عمویم را هم ندارم.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین