کد خبر: ۶۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن‌سلمان در قدس اشغالی

یک وبگاه فلسطینی از دیدار میان مقامات ارشد دولت آمریکا، یک شخصیت نزدیک به ولی‌عهد سعودی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داد.
دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن‌سلمان در قدس اشغالی
آفتاب‌‌نیوز :

«المنار» فلسطین در خبری به نقل از منابع مطلع گزارش کرد، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز هفته دوم ماه جاری میلادی شاهد دیدارهایی در بالاترین سطح میان مشاوران و مسؤولان ارشد دولت آمریکا با نتانیاهو و نیز حضور یک شخصیت سعودی نزدیک به «محمد بن سلمان» بوده است.

این وبگاه فلسطینی افزود، در این دیدار به میزبانی نتانیاهو درباره عادی‌سازی روابط سعودی-اسرائیلی و اسامی شش کشوری که قرار است به روند عادی‌سازی روابط بپیوندند، صحبت شد.

المنار فلسطین در ادامه گزارش کرد: ولی‌عهد سعودی از تأخیر در ملحق شدن به ماشین عادی‌سازی روابط با اسرائیل پشیمان است و پس از پیروزی جو بایدن دریافت که محاسباتش اشتباه بوده است... وی برای آینده سیاسی خود بر روی دونالد ترامپ حساب باز کرده بود و در انتظار دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ بود اما این اتفاق نیفتاد و دلیل ترس زیاد این روزهای بن‌سلمان همین است.

این وبگاه فلسطینی در خبری دیگر به اینکه دیدار میان بن‌سلمان و نتانیاهو در ریاض در هفته جاری برای سومین بار انجام می‌شده، پرداخت و نوشت، از نظر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هدیه بزرگی که تل‌آویو می‌تواند به بن‌سلمان بدهد عادی‌سازی روابط ریاض و رژیم صهیونیستی است ؛ هدیه‌ای که بن سلمان نیز خود را با آن در مسیر تخت پادشاهی می‌بیند.

المنار سپس گزارش داد، این دیدار میان بن‌سلمان و نتانیاهو در نئوم با هماهنگی «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا صورت گرفت، کسی که خود را نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌داند.

در ادامه این گزارش آمده، جنگنده‌های صهیونیستی بیش از یک ماه است که در پایگاهی نظامی در عربستان سعودی حضور دارند .

این وبگاه فلسطینی در پایان افزود، «سلمان بن عبدالعزیز» شاه فعلی عربستان سعودی در زمانی که حاکم ریاض بوده با «اسحاق رابین» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی تماس‌هایی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین