کد خبر: ۶۸۲۳۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
گزارشی درباره وجود فساد در میان فرزندان مقام‌های ارشد کره شمالی

تیرباران آقازاده‌های کره‌ شمالی به اتهام فساد و سوء‌استفاده جنسی

متخلفان دانشجویان سال‌های دوم تا چهارم رشته پزشکی بوده‌اند و به اتهام ارتکاب "جرم ضد سوسیالیستی" محکوم شدند. اتهام متوجه علیه آنان سوء‌استفاده جنسی از دختران و تعرض به آنان بوده است.
تیرباران آقازاده‌های کره‌ شمالی به اتهام فساد و سوء‌استفاده جنسی
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- براساس گزارشی منتشر شده در سایت "دیلی ان کی" که مقر آن در سئول پایتخت کره جنوبی است چهار دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه پیونگ یانگ در کره شمالی به جرم "شکار و سوءاستفاده جنسی" متهم و تیرباران شده‌اند. گفته شده که این چهار پسر از فرزندان مقام‌های کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی بوده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این گزارش اشاره شده که ۶۰ نفر از مقام‌های دولتی، قضایی و دانشگاهی در ارتباط با این پرونده به دلیل نادیده گرفتن موضوع مجازات و تبعید شده‌اند.

نشریه "آسیا تایمز" در گزارشی با اشاره به این خبر می‌نویسد این موضوع نشان‌دهنده عمق فساد در میان اعضای خانواده و فرزندان مقام‌های حزبی و سران کره شمالی است.

متخلفان دانشجویان سال‌های دوم تا چهارم رشته پزشکی بوده‌اند و به اتهام ارتکاب "جرم ضد سوسیالیستی" محکوم شدند. اتهام متوجه علیه آنان سوء‌استفاده جنسی از دختران و تعرض به آنان بوده است. یکی از دختران قربانی در ماه آگوست گذشته دست به خودکشی زد. مادر او مستقیما به کمیته مرکزی حزبی در دانشگاه رفت تا درخواست مجازات دانشجویان پسر را مطرح کند. مقام‌های دانشگاه پزشکی پیونگ یانگ، اما ترتیب اثری ندادند او سپس به نهاد‌های دیگر مراجعه کرد و مستقیما نامه‌ای را به کمیته مرکزی حزب کارگران نوشت. این مادر کره‌ای تا زمان اعلام نتیجه بررسی در خانه یکی از اقوام‌اش در پیونگ یانگ منتظر ماند و سپس به دلیل نتیجه‌بخش‌نبودن نامه‌هایش مستقیما به دفتر کمیته مرکزی حزب مراجعه کرد. تحقیقات گسترده‌ای در ماه اکتبر آغاز شدند و به دنبال آن مقام‌هایی که در این‌باره سکوت کرده بودند و ترتیب اثری به شکایت این مادر ندادند از مقام خود تعلیق و برکنار شده و به استان‌های دیگر تبعید شدند؛ از جمله هفت عضو کمیته حزبی دانشگاه پزشکی پیونگ یانگ که به دلیل عدم توجه و پیگیری شکایت درباره تخلف دانشجویان پسر به همراه اعضای خانواده‌شان به استان "چاگانگ" برای کار در معدن تبعید شده‌اند.

"آسیا تایمز" اشاره می‌کند که دانشجویان پسر متخلف پیشتر نیز در سنین ۱۳ تا ۱۴ سالگی به جرم مشارکت در خرید و فروش روابط جنسی و ارتباط با روسپی‌ها بازداشت شده بودند که در نهایت به دلیل نفوذ پدران‌شان و با وساطت آنان پس از هفت روز آزاد شدند.

تیرباران آقازاده‌های کره‌ شمالی به اتهام فساد و سوء‌استفاده جنسی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
37
چه میشه اگر اقازاده های اختلاسگر ورانتخور ایران را هم تیر باران کنند. دم کره شمالی گرم
داداشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
29
««عمق فسادو»» خوب اومدی!!!
چون ما اصلا از این برنامه ها نداریم
ناشناس
|
Oman
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
16
جاییکه رسانه ها و خبرنگاران آزادی عمل نداشته باشند فساد زیاد میشود، خیلی خیلی زیاد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین