کد خبر: ۶۸۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

درخواست عجیب مارادونا در وصیت خود

اسطوره فقید فوتبال آرژانتین وصیت کرده بود که مومیایی شده و مجسمه‌ای از او ساخته نشود.
درخواست عجیب مارادونا در وصیت خود
آفتاب‌‌نیوز :

«دیگو آرماندو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین چهارشنبه در ۶۰ سالگی و در منزل خود در بوئنوس آیرس براثر حمله قلبی درگذشت.

به گزارش رسانه های آرژانتینی، مارادونا در روز ۱۳ اکتبر یعنی حدود دو ماه قبل در نامه‌ای نوشته بود: من، دیگو مارادونا با اراده خود می‌خواهم بعد از مرگم به صورت مومیایی به نمایش مردم گذاشته شوم.

این وصیت هنگامی گفته شد که مارادونا در یک نشست و گفت و گوی غیر رسمی در روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا با نزدیکان و وکیل خود صحبت می‌کرد. وقتی که در این جلسه موضوع ساخت مجسمه برای ادای احترام به ورزشکاران بزرگ مطرح شد، مارادونا گفت: من مجسمه‌ای نمی‌خواهم. آن‌ها را دوست ندارم زیرا گاهی اوقات آن‌ها شبیه به شخص نیستند. من دوست دارم روزی که می‌میرم، مردم مرا ببینند و به من سلام کنند.

وکیل او نیز در جواب مارادونا، عنوان کرد که برای این کار باید تو را مومیایی کنیم و این اسطوره فقید هم در جواب اعلام کرد که پس من می‌خواهم بعد از مرگ مومیایی شوم. بنابراین مارادونا در نوشته‌ای که زیر آن را امضا کرده بود، وصیت کرده بود که طبق اراده خود می‌خواهد که جسدش مومیایی شده و مجسمه‌ای از او ساخته نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین