کد خبر: ۶۸۲۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

اولین باخت تراکتور مقابل سپاهان رقم خورد

تیم تراکتور از هفته سوم لیگ برتر فوتبال مقابل مهمان خود تیم سپاهان یک بر صفر مغلوب شد.
اولین باخت تراکتور مقابل سپاهان رقم خورد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان عصر جمعه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار دقیقه ۲ بازی احسان حاج صفی با ضربه محکم دروازه سپاهان را با خطر روبرو کرد، اما پیام نیازمند، دروازه بان این تیم شوت حاج صفی را به کرنر فرستاد.

همچنین دقیقه ۱۲ بازی سپاهانی ها توسط شهباز زاده موفق به گلزنی شدند که با تصمیم داور میدان این گل آفساید اعلام شد و دقیقه ۱۷ در آن طرف میدان ضربه سر مسعود شجاعی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در ادامه هر دو تیم برای گلزنی تلاش هایی کردند که دقیقه ۲۸ بازی محمدنژاد مهدی با ضربه سر، گل اول سپاهان را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود تیم سپاهان خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم، شاگردان منصوریان برای به تساوی کشاندن بازی، بازی سرعتی و تاکتیکی را سرلوحه خود قرار دادند و در دقیقه ۶۸ ضد حمله تیم سپاهان با واکنش زیبای اخباری، دروازه بان تراکتور به کرنر رفت.

تیم تراکتور با سه دفاع در مقابل تیم های تهاجمی با مشکل روبرو می شود که منصوریان سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی باید در سیستم بازی تیمش تجدید نظر کند تا در ادامه بازی های لیگ این مشکل حل شود.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب محمد رضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی(محمد عباس زاده)، میثم تیموری، سید اشکان دژاگه(سعید مهری)، احسان حاج صفی، سعید واسعی(اوکاشه حمزویی)، میلاد شیخ فخرالدینی، حمید بوحمدان و امین اسدی(محمد قنبری) وارد میدان شد.

همچنین تیم سپاهان با ترکیب سید پیام نیازمند، محمد نژاد مهدی، سید محمدرضا حسینی(رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده(کیروش استنلی)، محمد محبی(دانیال اسماعیلی فر)، جلال الدین محمدی، امید نورافکن، سید محمد کریمی(مهدی کیانی)، مرتضی منصوری، محمد رضا مهدی زاده و سروش رفیعی مقابل تراکتوری ها صف آرایی کردند.

تیم داوری این بازی را بیژن حیدری به عنوان داور وسط، محمدجواد مداح و آرمان اسعدی به ترتیب کمک اول و دوم، محمد حسین ترابیان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی هم محمدرضا حسینی و سروش رفیعی از تیم سپاهان و اکبر ایمانی از تیم تراکتور با کارت زرد جریمه شدند.

گفتنی است، دیدار تیم های تراکتور و سپاهان از هفته سوم لیگ برتر فوتبال قرار بود دیروز پنجشنبه برگزار شود که به دلیل شرایط جوی، بارش برف شدید و تصمیم داوری به امروز جمعه موکول شد.

تیم تراکتور با نتیجه امروز در مجموع با کسب ۲ امتیاز از سه بازی در رده سیزدهم جدول باقی ماند و تیم سپاهان با ۵ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس صعود کرد.

اولین باخت تراکتور رقم خورد

اولین باخت تراکتور رقم خورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین