کد خبر: ۶۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

میلان در ایتالیا حریف می‌طلبد/ فیورنتینا در بحران باقی ماند

آ.ث میلان با شکست ۲ بر صفر فیورنتینا هم جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد و هم حریفش را به چهارمین بازی بدون برد و گل زده در لیگ رساند.
میلان در ایتالیا حریف می‌طلبد/ فیورنتینا در بحران باقی ماند
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های آث میلان و فیورنتینا در چارچوب هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و تیم میزبان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو بردارد.

روسونری‌ها که سرمربی خود استفانو پیولی را به دلیل ابتلا به کرونا در کنار زمین نداشتند و زلاتان نیز به همراه رافائل لیائو به خاطر مصدومیت در زمین نبودند توانستند با ادامه روند فوق‌العاده خود در لیگ، ۲۳ امتیازی شوند و به یک برد دیگر برسند تا همچنان صدرنشین باشند و بدون باخت به کار خود ادامه دهند.

آلساندرو رومانیولی، مدافع پیش تاخته میلان در دقیقه ۱۷ روی پاس فرانک کِسی موفق شد گل نخست را به ثمر برساند. ۱۰ دقیقه بعد فرانک کِسی، از روی نقطه پنالتی فاصله را ۲ برابر کرد. پیش از پایان نیمه نخست و در دقیقه ۴۰ بازهم یک پنالتی نصیب تیم میزبان شد اما این بار پنالتیِ بازیکن ساحل عاجی میلان به وسیله بارتلومی دراگوفسکی مهار شد.

فیورنتینا ۲ موقعیت عالی برای جبران گل‌های خورده داشت اما شوت ولاهوویچ به تیر خورد و ریبری هم نتوانست در موقعیت تک به تک از پس دوناروما بربیاید. با این نتیجه چزاره پراندلی در دومین تجربه سرمربیگری مجدد در ویولا و در لیگ، دومین باخت را هم متحمل شود. بنفش ها در چهار بازی اخیرشان در لیگ نه بردی داشته‌اند و نه گلی زده‌اند. آنها با هشت امتیاز موقتاً در رده شانزدهم قرار گرفتند. میلان هم همانطور که گفته شد با ۲۳ امتیاز در صدر قرار دارد و فاصله‌اش با تیم دوم که اینترمیلان باشد، پنج امتیاز است.

در بازی همزمان با این مسابقه بولونیا با تک گل روبرتو سوریانو در دقیقه ۴۵ از سد کروتونه گذشت و با ۱۲ امتیاز در رده دهم قرار گرفت. تیم میهمان هم با این شکست همچنان ۲ امتیازی ماند و در قعر جدول جایگاه خود را تثبیت کرد.

میلان در ایتالیا حریف می‌طلبد/ فیورنتینا در بحران باقی ماند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین