کد خبر: ۶۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

موسوی خوئینی‌ها جایگزین سیدمحمد خاتمی می شود؟

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در واکنش به برخی گمانه زنی ها نسبت به نقش موسوی خوئینی ها در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: محور شدن موسوی خویینی ها برای اصلاح طلبان فقط در رسانه ها مطرح است.
موسوی خوئینی‌ها جایگزین سیدمحمد خاتمی می شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمود صادقی، با بیان اینکه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها اصول راهنما و راهبردهایی برای انتخابات ۱۴۰۰را تصویب کرده است، اظهار کرد: براساس این اصول اکثر اعضای شورای مرکزی اعلام کرده اند قصد مشارکت فعال در انتخابات را دارند اما این مشارکت مستلزم داشتن کاندیداهایی با هویت روشن اصلاح طلبی است که برنامه روشن و راهگشا برای برون رفت از مشکلات کشور و پایگاه رای مردمی داشته باشد.

وی ادامه داد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها و چند حزب دیگر جلساتی با موضوع انتخابات برگزار می کنند. لیست افرادی هم براساس اصولی که نام بردم تهیه شده است اما این لیست در حد گمانه زنی است و هنوز اجماع بر هیچ فردی قطعی نشده است که خواسته باشیم او را معرفی کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است موسوی خویینی ها محوریت فعالیت های اصلاح طلبان را بر عهده بگیرد، گفت: من در جمع اصلاح طلبان نشنیده ام که قرار است موسوی خویینی ها محور فعالیت باشد و فقط در سطح رسانه ها مطرح شده است. البته از نظرات ایشان برای دستیابی به اجماع استفاده می کنیم اما هیچ بحثی در این زمینه که شما اشاره کردید مطرح نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین