کد خبر: ۶۸۳۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

باشگاه پرسپولیس: ادعاهای النصر بی‌اساس است

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعاهای باشگاه النصر عربستان در شکایت جدیدش بی‌اساس است.
باشگاه پرسپولیس: ادعاهای النصر بی‌اساس است
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس با قهرمانی در منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، فینالیست این مسابقات شده است و باید روز ۲۹ آذر به مصاف قهرمان منطقه غرب برود. سرخپوشان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات، النصر عربستان را شکست دادند.

النصر بلافاصله پس از شکست مقابل پرسپولیس، پرونده شکایت از این تیم را در کنفدراسیون آسیا مطرح کرد. ادعای این باشگاه عربستانی این بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با حکم فیفا بسته شده و این تیم اجازه نداشت از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

شکایت النصر در ۲ مرحله در کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد تا این باشگاه شکایت جدید خود را به دادگاه عالی ورزش ببرد. امروز برخی رسانه‌ها خبر دادند که دادگاه عالی ورزش از کنفدراسیون آسیا خواسته که زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان را به تعویق بیندازد تا رای پرونده اعلام شود.

در واکنش به این اخبار، باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) در روز ۱۲ آذر ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند. این دادگاه از خواندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین‌رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت اعلام کنند.

در ادامه بیانیه پرسپولیس آمده است:‌ مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین