کد خبر: ۶۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

بارش باران و برف در جاده‌های بیش از ٢٠ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی بیش از ٢٠ استان خبر داد.
بارش باران و برف در جاده‌های بیش از ٢٠ استان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از ساعت ۰۵:۴۵ امروز محوردیلم - هندیجان و دیلم -بهبهان در استان بوشهر به دلیل آبگرفتگی و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان هستیم. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد مشاهده می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در اکثر استانهای کشور تا روز دوشنبه بارندگی پیش بینی شده بر همین اساس با توجه به شرایط خاص معابر، لازم است که رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: ترافیک در جاده شهریاربه تهران محدوده شهر قدس و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین ترافیک درآزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین