کد خبر: ۶۸۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

فرمانده کل سپاه به مردم خوزستان: شرمنده هستیم /تمام وجودمان را می دهیم تا مشکلات مردم حل شود

فرمانده کل سپاه ‌با در جمع مردم دچار آبگرفتگی بندر امام خمینی خوزستان گفت: ما شرمنده مردمان هستیم و تمام وجودمان را می‌دهیم تا مشکلات مردم حل شده و دیگر مشکلی هم برای مردم پیش نیایید.
فرمانده کل سپاه به مردم خوزستان: شرمنده هستیم /تمام وجودمان را می دهیم تا مشکلات مردم حل شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ‌برای بررسی وضعیت مناطق دچار آبگرفتگی در بندر امام خمینی خوزستان حاضر شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید میدانی از مناطق آبگرفته با بیان اینکه بندر امام خمینی مشکلات اساسی و جدی داشته و نیاز به رسیدگی دارد، گفت: از مسئولان محلی و استانی می‌خواهم به طور ویژه برای حل مشکلات اساسی این شهر برنامه‌ریزی کنند.

‌سرلشکر ‌سلامی تصریح کرد: سپاه نیز مثل همیشه کنار مردم است و برای کمک به مردم این شهر آمادگی کامل داریم. براساس برنامه‌ریزی شده امروز در 4 نقطه این شهر لوله‌گزاری صورت می‌گیرد تا در صورت بارش، آب به بیرون هدایت شده و شهر مجدد دچار آبگرفتگی نشود.

وی تصریح کرد: سپاه برای حمایت و کمک به مردم آسیب دیده از آبگرفتگی نیز برنامه‌ریزی کرده ‌و برای تعمیر و تجهیز منازل آسیب دیده در خدمت مردم هستیم.

‌فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه از طرفی پیگیری می‌کند که مسئولان کشوری برای کمک به مردم تحرک بیشتری پیدا کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به شکیبایی مردم و صبر آنان گفت: ما شرمنده مردمان هستیم و تمام وجودمان را می‌دهیم تا مشکلات مردم حل شده و دیگر مشکلی هم برای مردم پیش نیایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین