کد خبر: ۶۸۴۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران معرفی شد

مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه تودیع و معارفه اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران گفت: زندان یک ضرورت اجتماعی محسوب می شود و شرط اصلی موفقیت در اصلاح و تربیت که از وظایف مهم زندانیانی و جزء اولویت های دوازده گانه سازمان است، توجه به مباحث فرهنگی است.
اولین مدیر زن زندان زنان استان تهران معرفی شد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحشمت الله حیات الغیب در جلسه ای که به منظور معارفه اولین مدیر زن ندامتگاه زنان استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای کیفیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر بوده و این امر مورد تأکید ریاست سازمان زندان‌ها است که باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت ها باشد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران تقدیر از تلاش ها و زحمات مهدی محمدی طی مدت تصدی مدیریت این ندامتگاه گفت: کار اصلاحی و تربیتی در زندان، مصداق کار خیر و حسنه ماندگار است که آثار ارزشمندی داشته، خداوند را شاکر هستیم که این توفیق نصیب همه ما شده، باید با دلسوزی، خالصانه و برای رضای خداوند در راستای تحقق اهداف متعالی سازمانی و بازگشت سالم مددجویان به جامعه تلاش نماییم.

حیات الغیب با تأکید بر سیاست‌های رئیس سازمان در خصوص اجرای دقیق طرح طبقه بندی زندانیان و تفکیک متهمین از محکومین اظهار داشت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می کند با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.


در حکم خدادادی آمده است: شایسته است در راستای تأکیدات ریاست محترم سازمان، مبنی بر ضرورت تحول زندان ها با محوریت تبدیل زندان به آموزشگاه نیک ها، اط طریق تعمیق و توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی، با استفاده از مضامین والای اسلامی و قرآنی، توسعه کیفی مهارت آموزی و رونق اشتغال مولد، سالم سازی هر جه بهتر ندامتکاه با اجرای دقیق اصل طبقه بندی و تفکیک زندانیان، برنامه ریزی منسجم جهت تحقق رسالت اصلاح و تربیت مددجویان در همه ارکان آن و همچنین سایر موارد مربوطه همت گمارده و با همکاری سایر پرسنل خدوم و زحمتکش و با هماهنگی سایر دستگاه های اجرائی به ویژه مراجع محترم قضائی و با سرلوحه قرار دادن کار جهادی به اداره امور بپردازید.

صغری خدادادی اولین مدیر زن در مجموعه ندامتگاه‌های استان تهران بوده که در این مراسم به عنوان سرپرست ندامتگاه زنان معرفی شد.

مهدی محمدی مدیر سابق این ندامتگاه نیز، اوایل آذرماه سال جاری به سمت معاون اداری مالی اداره کل زندان های استان تهران منصوب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین