کد خبر: ۶۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
رئیس بسیج سازندگی استان خبر داد:

توزیع ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی جهادگران بسیجی قزوین

رئیس بسیج سازندگی قزوین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به همراه ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم از سوی جهادگران پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند استان توزیع شده است.
توزیع ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی جهادگران بسیجی قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی صادقپور با اعلام این خبر افزود: بسته های توزیع شده شامل ۱۸۰ هزار بسته معیشتی و اقلام ضروری و ۱۴۰ هزار بسته اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بوده است..

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی از سوی جهادگران بسیجی و توزیع آنها در بین محرومان، اظهار داشت: اهدای هزار راس گوسفند قربانی، توزیع ۵۵ هزار بسته گوشت و ۱۶۰ هزار قرص نان بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی بسیجیان قزوین در مدت یاد شده بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با توجه به غیرحضوری شدن آموزش در مدارس در این دوران، در این مدت ۱۰۰ دستگاه تبلت به همراه ۱۵۶ هزار بسته لوازم تحریر نیز برای دانش آموزان محروم تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته شد.

وی اضافه کرد: ارایه چهار هزار فقره خدمات درمانی رایگان در مناطق روستایی و محروم و تهیه ۱۳۰۰ دست پوشاک و کفش از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی قزوین در مدت یاد شده بوده است.

این مسئول گفت: در این مدت بسیجیان جهادگر قزوینی همچنین اقدام به احداث ۴۷ واحد منزل مسکونی برای نیازمندان کرده و در بازسازی و مرمت ۹ واحد منزل مسکونی نیز مشارکت داشته اند و علاوه بر آن اقدام به تهیه ۶۰۰ سری جهیزیه و تهیه ۲۶۱ قلم کالای اساسی زندگی برای محرومان کرده اند.

صادقپور افزود: جهادگران بسیجی در سال جاری همچنین به آزادسازی ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده کمک کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین