کد خبر: ۶۸۵۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

پاسخ تند دادستان کل آمریکا به ترامپ: یاوه‌گویی مرا نمی‌ترساند

دادستان کل دولت دونالد ترامپ توئیتهای این رئیس جمهور آمریکا را به عنوان "یاوه گویی‌های یک شاه مخلوع" خوانده و گفت، اینکه ترامپ او را به خاطر محرمانه نگه داشتن تحقیقات مربوط به امور مالیاتی هانتر بایدن تا بعد از انتخابات "مایه ناامیدی بزرگ" خوانده او را نمی ترساند.
پاسخ تند دادستان کل آمریکا به ترامپ: یاوه‌گویی مرا نمی‌ترساند
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر به ویلیام بار، دادستان کل دولتش حمله کرد و خواستار دانستن اینکه چرا او تحقیقات درباره پسر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا را قبل از انتخابات فاش نساخت شد. او همچنین به بازنشر یک توئیت حاوی درخواست اخراج این رئیس ارشد وزارت دادگستری آمریکا پرداخت.

با این حال به گفته یک منبع، ویلیام بار چندان تحت تاثیر قرار نگرفته و تنها تلاش می‌کند زمان باقی مانده تا کنار رفتن هر دوی آنها از سمتهایشان را سپری کند.

این منبع در پی توئیتهای ترامپ به سی.ان.ان گفت: ویلیام بار "مرعوب ترامپ نمی شود" واظهارات خشمگینانه رئیس جمهور درباره این تحقیقات را "یاوه گویی یک شاه مخلوع" خوانده است.

او ادامه داد: این با مسیر عدالت و شکست انتخاباتی ترامپ نامرتبط است.

منبع مذکور گفت: رئیس وزارت دادگستری آمریکا کسی نیست که تحت تاثیر قلدری قرار بگیرد و سمت دیگر صورتش را برای سیلی جلو بیاورد.

به گفته وی، ویلیام بار به رغم اختلاف فزاینده بین او و ترامپی که زمانی همپیمانهای نزدیک هم بودند، برنامه دارد تا زمانی که ترامپ کاخ سفید را ترک می کند در سمتش باقی بماند و احتمالا در صورتی کناره‌گیری خواهد کرد که فکر کند ترامپ در آستانه اخراج کردنش است.

این منبع اضافه کرد، تنشها هم اکنون به حدی میان این دو نفر بالا است که شبیه به "یک جنگ سرد" است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین