کد خبر: ۶۸۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تبلیغات

اجرای طرح محافظ‌های ضدکرونای شرکت بادران در فرودگاه مهرآباد

شرکت شبکه بادران در راستای تعهد و مسوولیت اجتماعی در دوران اپیدمی کرونا نسبت به نصب و اجرای طرح محافظ شیشه‌ای بر روی کانترهای پذیرش و تحویل بار مسافران در فرودگاه مهرآباد اقدام کرد.
اجرای طرح محافظ‌های ضدکرونای شرکت بادران در فرودگاه مهرآباد
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت شبکه بادران که در طول پاندمی کرونا بیشترین همراهی و همدلی را با مردم عزیز کشورمان به‌ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد داشته است؛ این بار به‌منظور مصونیت کادر فرودگاه و مسافران پروازهای مختلف به اجرای طرح ایمن‌سازی کادر زمینی و مسافران در هنگام پذیرش، تحویل کارت پرواز و بار پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی شبکه بادران؛ این فضاهای جداکننده به نحوی طراحی‌شده‌اند که با رعایت استانداردها و ماندگاری بالا، ریسک انتقال ویروس کرونا به کارکنان و مسافران را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و سبب افزایش ضریب ایمنی همراه با ارتقای سطح خدمات می‌گردند. ازجمله دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به حفاظت در برابر ذرات و آلودگی‌های محیطی و طراحی دقیق آن اشاره کرد.

این طرح انسان دوستانه به‌شدت مورد اقبال کارکنان سطوح مختلف فرودگاهی و مسافران قرارگرفته است.

ازجمله شماری از مسافران پرواز تهران به کیش ضمن اعلام رضایت خود بابت روند ایمن‌سازی از بانیان این طرح تشکر نمودند. همچنین مسافر دیگری که فردی سالخورده بود با خاطرنشان کردن شرایط خاص جسمانی و سنی خود، اجرای این‌گونه برنامه‌ها را سبب آرامش خاطر، امنیت روانی و حفظ سلامت افراد جامعه به‌خصوص اقشار آسیب‌پذیر دانست.

شرکت شبکه بادران پیش‌ازاین نیز در ترمینال‌های مختلف ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی اقدام کرده است.

مدیران ارشد مجموعه بادران با عرق و عشق همیشگی به مردم عزیزمان در مسیر ایمن‌سازی فرودگاه مهرآباد همراه و هم‌قدم شده‌اند و با امید به‌روزهای روشن و عاری از هر بیماری به حمایت‌های خود ادامه خواهند داد.

اجرای طرح محافظ‌های ضدکرونای شرکت بادران در فرودگاه مهرآباد

اجرای طرح محافظ‌های ضدکرونای شرکت بادران در فرودگاه مهرآباد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین