کد خبر: ۶۸۵۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

شناسایی و دستگیری انهدام باند سارقین منزل و کشف ۲۳ فقره سرقت منزل

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۳ فقره سرقت منزل در شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسایی و دستگیری انهدام باند سارقین منزل و کشف ۲۳ فقره سرقت منزل
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالمجید کرمی صبح امروز(۲۵ آذرماه) در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهرستان بندرعباس به شیوه و شگرد پنجره روی و تخریب جا کولری پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا کلیه پرونده های با شیوه و شگرد مشابه از سطح کوپ شهرستان بندرعباس جمع آوری و از مالباختگان دعوت و مجددا اظهارات انان اخذ که اعلام داشته اند اکثر سرقت ها در ساعت های ابتدایی شب از ساعت ۱۸۰۰ الی ۲۲۰۰ صورت گرفته و اموالی از قیبل طلاجات ، گوشی تلفن همراه ، تلویزیون ، و دیگر لوازم برقی توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه برابر تحقیقات و شیوه و شگرد انجام شده در سرقت ها مشخص شد سارق یا سارقین از افراد بومی می باشند، بیان کرد: افسران تحقیق با حضور در صحنه جرم و طی انجام اقدامات فنی و با توجه به فعال شدن سیم کارت مسروقه بر روی گوشی تلفن همراه شخصی به هویت معلوم، طی اخذ دستور قضائی نامبرده جلب شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم انجام هرگونه سرقت را انکار ولی در ادامه با ارائه مدارک و شواهد و شناسایی تلفن همراه مکشوفه، اعلام داشت گوشی تلفن همراه را از شخصی دیگیری خریداری کرده ام.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه با توجه به اظهارات متهم سارق اصلی و مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام ضزبتی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی با توجه به دلایل و شواهد موجود در پرونده به تعداد ۲۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس با همکاری یک نفر دیگر اقرار و اعلام داشته کلیه اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در سطح شهرستان فروخته ایم.

وی اظهار کرد: طی اخذ دستور قضائی مالخر اموال مسوقه نیز دستگیر و پس از مواجهه حضوری با متهم کلیه اعترافات وی را تایید و اعلام داشت اموال خریداری شده را به افراد گذری به فروش رسانده ام و حاضر به جبران خسارت هستیم.

این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری یکی از سارقان متواری در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی به دادسرا ارسال و سه متهم دستگیر شده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین