کد خبر: ۶۸۵۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

رئال‌مادرید روی نوار پیروزی

کهکشانی‌های مادرید در دیدار خانگی مقابل بیلبائو، میهمان ۱۰ نفره خود را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.
رئال‌مادرید روی نوار پیروزی
آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار بامداد چهارشنبه در ادامه لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا برگزار شد و در نهایت با برتری شاگردان «زین‌الدین زیدان» در تیم فوتبال رئال‌مادرید به اتمام رسید.

رئال با این پیروزی به امتیاز ۲۶ رسید و در رتبه سوم قرار گرفت. هم اکنون، رئال‌سوسیداد و اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در رتبه‌های اول و دوم هستند.

در دقیقه سیزدهم «رائول گارسیا» هافبک باتجربه و خشن بیلبائو به دلیل خطای واضح روی «تونی کروس» از زمین اخراج شد تا کار میهمان از همان دقایق ابتدایی دشوار شود.

همین امر موجب شد تا بیلبائو به طور کامل در فاز تدافعی باشد تا شاید بتواند مانع از گلزنی حریف شود.

تلاش‌های خط دفاعی میهمان در دقیقه ۴۵ از بین رفت و «تونی کروس» آلمانی با شوتی زمینی از پشت محوطه جریمه موفق شد نخستین گل کهکشانی‌ها را به ارمغان آورد.

بیلبائو با وجود یک بازیکن کمتر، نیمه دوم را تهاجمی و شجاعانه آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ «آندر کاپا» کار تیمی زیبای بازیکنان میهمان را به گل تساوی تبدیل کرد.

سپس رئالی‌ها دوباره برای رسیدن به برتری حملات مختلفی را طراحی کرده و بازیکنان میهمان نیز با دوندگی بالا سعی بر محافظت از دروازه خود داشتند.

در دقیقه ۷۳ اشتباه عجیب مدافع بیلبائو موجب شد تا ارسال «دنی کارواخال» را «کریم بنزما» با ضربه سر به گل دوم رئال تبدیل کند.

در دقیقه ۹۱ «تیبو کورتوآ» با واکنشی عالی دروازه رئال را نجات داد و همان توپ در ضد حمله به کریم بنزما رسید تا او گل دوم خود و سوم رئال را درون دروازه حریف جای دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین