کد خبر: ۶۸۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

سالیوان با ورود به ۴۵ سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم!

رونی اُ سالیوان که به تازگی تولد ۴۵ سالگی خود را جشن گرفته در اظهاراتی جالب بیان کرد که دیگر استقامت سال های گذشته را ندارد.
سالیوان با ورود به ۴۵ سالگی: استقامت سال های گذشته را ندارم!
آفتاب‌‌نیوز :

رونی اُ سالیوان مرد شماره ۳ اسنوکر جهان که در مسابقات گرندپری حضور دارد موفق شد در دور اول این رقابتها علی کارتر، نفر ۲۲ رنکینگ جهانی را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات برسد. اُ سالیوان با این پیروزی باید در مرحله ی بعد به مصاف بری هاوکینز، نفر ۲۱ جهان برود.

رونی در حالی در این مسابقات شرکت کرده که یک‌شنبه شب در فینال رقابت‌های اسنوکر آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ از مارک سلبی (نفر چهارم رنکینگ اسنوکر جهان) با نتیجه سنگین ۹ بر ۳ شکست خورد.

اُ سالیوان بعد از شکست در فینال این رقابت ها به گفته خودش دو مسافت ۸ مایلی را دویده اما هنوز هم احساس دارد که توانایی لازم برای ریکاوری سریع به منظور کسب عنوان را ندارد. او پس از پیروزی در اولین دیدار در مسابقات گرند پری اظهارات جالبی کرده است و گفت: پس از کسب ششمین عنوان قهرمانی در مرداد ماه، حدود ۱۰ روز زمان برد تا بتوانم ریکاوری کنم!

او ادامه داد: پس از شکست در مسابقات فینال مسابقات آزاد اسکاتلند دو مسافت هشت مایلی را دویده و بعد از آن فقط خوابیده ام. همچنین فیلم های سینمایی تماشاکرده و غذای خوبی خورده ام چرا که دو روز طول خواهد کشید تا انرژی لازم برای هرکاری را داشته باشم. من استقامت سال های گذشته را ندارم و نمی توانم به سرعت ریکاوری کنم.

اُ سالیوان که به تازگی تولد ۴۵ سالگی خود را جشن گرفته است، اظهار کرد: نکته مهم این است که سرحال بمانم و در زندگی تن درست باشم چرا که برنده شدن در همه چیز آنچنان هم مهم نیست. من چند سال پیش فکر می کردم که باید در هر مسابقه ای برنده شوم و این کار را کردم و فقط بدبخت شدم!

او در خصوص بازی اولش در مسابقات گرند پری مقابل مرد شماره ۲۲ جهان، گفت: هر دو امشب خوب نبودیم. علی توپ های زیادی را از دست داد اما وقتی شما در یک بازی تلاش می کنید همه چیز قابل فراموش شدن است. معتقدم این یک بازی اعتماد به نفس بود.

رونی ادامه داد: من فکر می کنم علی یک بازیکن خارق العاده است. من مشتاقانه منتظر روبرو شدن با حریف بعدی خو بری هاوکینز هستم چرا که او یک بازیکنان عالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین