کد خبر: ۶۸۵۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات جنجالی فنونی‌زاده و سپهر حیدری

برخی از بازیکنان، مربیان و داوران فوتبال زنان به اظهارات اخیر دو تن از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند.
واکنش زنان فوتبالیست به اظهارات جنجالی فنونی‌زاده و سپهر حیدری
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای گذشته بین سپهر حیدری و مهدی فنونی‌زاده، دو تن از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال مردان بحث لفظی پیش آمد که طی آن فوتبال زنان مورد بی‌مهری قرار گرفته است. در پی این اتفاق تعدادی از بازیکنان، مربیان، داوران و هواداران در صفحات شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان دادند و از این نوع برخورد انتقاد کردند.

برخی از اهالی فوتبال زنان متنی را به صورت مشترک در صفحات خود انتشار دادند که در آن به سابقه فوتبال زنان در ایران اشاره و تاکید کردند که با وجود تمام محدودیت‌هایی که فوتبال زنان ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند اما نسبت به فوتبال زنان در کشورهای همسایه جایگاه بهتری دارد و چنین رفتاری قابل قبول و پسندیده نیست.

گلاره ناظمی (داور و مسوول مسابقات فوتبال زنان)، زهرا قنبری (بازیکن تیم ملی و خانم گل فوتبال)، یاسمن فرمانی (لژیونر فوتبال زنان در تیم شارلوا)، سارا شیربیگی (ملی‌پوش فوتسال زنان)، نیلوفر اردلان (مربی فوتسال و فوتبال)، الهام فرهمند (ملی‌پوش فوتبال و عضو تیم وچان کردستان)، زهرا خواجوی (دروازه‌بان تیم ملی فوتبال) ، فرزانه توسلی ( دروازه‌بان تیم ملی فوتسال) و فاطمه شریف (مربی فوتسال) تنها چند نفر از کسانی هستند که این اظهارات واکنش نشان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
اون یه قلم (اردلان) که فقط برای مطرح کردن دوباره اسمش وارد این بازی شده وگرنه نه مجوز مربی گری داره نه مجوز مدرسه فوتبال داره ولی یه سری بچه را با خاله بازی در شرایط بیماری و کرونا ماهی یه میلیون تیغ میزنه و با خاله بازی سرگرم میکنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین