کد خبر: ۶۸۶۳۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

گاوداری، ایستگاه پایانی شرور فراری

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری شرور حرفه ای که در گاوداری حوالی اسلامشهر پنهان شده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید راستی در این باره اظهار کرد: اوایل آذرماه خبری مبنی بر اینکه فرد شروری با همکاری دو تن از هم دستانش با حضور در محله یافت آباد ضمن ایجاد رعب و وحشت، ۵ دستگاه از خودروی شهروندن را تخریب و از محل گریخته اند، دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم اصلی پرونده یکی از افراد شرور سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و روانه زندان شده است و این بار با همکاری دو تن همدستانش مرتکب اعمال مجرمانه شده است.

گاوداری، ایستگاه پایانی شرور فراری

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم مجددا به محل تخریب خودروها مراجعه و با تهدید مالکان خودرو ها، از آنان خواسته است که به مراجع قضائی مراجعه نکرده و از طرح شکایت منصرف شوند.

سرهنگ راستی افزود: در بررسی ها مخفیگاه متهم در یک گاوداری در حوالی شهرستان اسلامشهر شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را پس از ۲۰ روز متواری شدن در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اینهم فهمیده تو اون گاوداری پر از خلافکاره رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
چرا حکم نباید اجرا بشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین