کد خبر: ۶۸۶۴۶۱
تعداد نظرات: ۹۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
در خاورمیانه بدون حضور ایران هیچ چیزی مطرح نیست

رفیقدوست: موشک‌هایی که سپاه به عین الاسد زد را آمریکا هم ندارد /یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می شود

رفیق دوست گفت: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و به حرف رهبری تابع باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می شود.
رفیقدوست: موشک‌هایی که سپاه به عین الاسد زد را آمریکا هم ندارد /یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می شود
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رفیق دوست، اولین وزیر سپاه در ایرانمعتقد است کاندیدای نظامی در عرض «یک سال» ایران را از بحران‌ها نجات می‌دهد البته این در شرایطی است که بسیاری از فعالان سیاسی این گزینه را برای شرایط فعلی مناسب نمی‌دانند.

بخشی از گفتگوی رفیقدوست را بخوانید.

اگر یک نظامی کاندیدا شود با رهبری زاویه نخواهد داشت

*{ با اشاره به روی کار آمدن یک کاندیدای نظامی}: من به عنوان فردی باقیمانده از نسل اول انقلاب که افرادی بسیار محدود هستیم، عقیده دارم کسی باید کاندیدای ریاست جمهوری بشود که قبل از کاندیدا شدن زاویه خود با مقام معظم رهبری را بررسی کند. اگر فردی با رهبری زاویه دارد نباید کاندیدا شود. مردم باید به این باور برسند که با قانون اساسی که ما داریم، حاکم اصلی کشور رهبری است. در ایران مردم یک فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب و او را به رهبر معرفی می‌کنند و اگر رهبر تنفیذ کرد، آن شخص رییس جمهور می‌شود پس در اینجا حاکم رهبر است.

* ما عقیده داریم اگر یک نظامی کاندیدا شود با رهبری زاویه نخواهد داشت و دستورات اجرا می‌شود.

آقا دستور دادند روحانی با من ملاقات کند

* { با اشاره به روی کار آمدن بایدن}: مشکلات اقتصادی این کشور نه با اوباما حل شد و نه با ترامپ و نه با بایدن حل خواهد شد، خدا کشوری با همه امکانات در اختیار ما گذاشته است؛ من در سال ۶۰ در یک سخنرانی عمومی حرفی زده ام که بعد از چهل سال آن حرف را تکرار می‌کنم. مشکل این مملکت با کلمه‌ای ۵ حرفی حل می‌شود «ت و ل‌ی د» آن تولید است که ۱۰۰% با توجه و همکاری مردم، انجام می‌گیرد. باید در تولید دو هدف منظور باشد و آن اشباع نیاز مردم و صادرات است هیچ یک از دولت‌های گذشته روی این کار نکرده اند. بیست سال پیش رهبری در جمعی دانشجویی گفتند، بروید و تولید علم کنید این کاری بود که به دولت احتیاجی نداشت و دستور دولت را نمی‌خواست. ظرف ۱۴ تا ۱۵ سال رتبه علمی ایران از ۱۴۳ به ۱۴ رسید، اما در حال درجا زدن هستیم.

* من مشکلات اقتصاد مقاومتی را در ۶ ماده خدمت آقا توضیح دادم. آقا دستور دادند روحانی با من ملاقات کند و من آن شش مورد را با او بحث کردم. آن موارد همان قفل‌هایی است که بر سر راه مردم قرار دارد. روحانی به جهانگیری دستور داد و من با او هم ملاقات داشتم. دور اول ریاست جمهوری روحانی بود و گفتند طیب نیا را مامور کرده ایم تا مشکلات بر سر راه مردم را احصا کند. ۱۵۰۸ قانون و تبصره و آیین نامه من درآوردی بر سر راه مردم قرار داشت. گفتم یکجا این‌ها را بردارید و در تلویزیون بگویید، ولی هنوز هم برنداشته اند.

اگر برادران سپاهی رئیس جمهور شوند، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود

*{ در پاسخ به این سوال که تنها راه نجات کشور، کاندیدای نظامی و رئیس جمهور نظامی است؟ }: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد، یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود. خطاب من به ملت ایران است؛ من کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم درحالیکه من ذاتا اصولگرا هستم و اصولگرایی جدی و واقعی هستم، اما اصولگرایی که همیشه، بخش زیادی از اصلاح طلبان را نیز قبول داشته و دارم و حتی از آن‌ها حمایت کرده ام و قبل از دولت روحانی، اسم چند نفر از آن‌ها را برده ام و گفته ام که آن‌ها زحمتکشانی هستند که ولایت را قبول دارند و باید به سر کار بیایند. من اصلاح طلب ضد ولایت را قبول ندارم.

*{ در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه با این حساب از دیدگاه شما این کاندیدا‌ها رای خواهند آورد و اعتماد مردم را کسب می‌کنند؟ }: آن کسی که انتخاب می‌کند نه طرفدار اصلاح طلب و نه طرفدار اصولگرا است. آن‌هایی که تعیین تکلیف می‌کنند رای‌های خاکستری هستند که یکبار به اصولگرایی و یکبار به اصلاح طلبی رای می‌دهند و تعیین تکلیف، می‌کنند. خطاب من با آن‌ها است و می‌گویم به کسی رای بدهید که در خط رهبری باشد. به اصولگرایان می‌گویم سهم خواهی نکنید، ببینید چه کسی رای مردمی دارد و همه جمع بشوید و به او رای بدهید.

حمله به ایران برای هیچ دشمنی با هر قدر توان، صرف نمی‌کند

*{ در پاسخ به این سوال که در این شرایط هم که احتمال خطر جنگ برای کشور وجود دارد برخی تندروی‌ها به صلاح است؟ }: امروز در کشور ما همه جور مشکلی وجود دارد، ولی کسی از مشکلات دفاعی حرفی نمی‌زند. حمله به ایران برای هیچ دشمنی با هر قدر توان، صرف نمی‌کند. جنگ باید هدف داشته باشد لذا بعد از پیروزی خرمشهر خودکفایی دفاعی در کشور آغاز شد. در زمان جنگ در مورد جنگ زمینی به خودکفایی رسیدیم. ساخت موشک را همان زمان شروع کردیم و در جنگ استفاده کردیم و بعد از جنگ، نسل‌های بعد از من آمدند که من باید دست آن‌ها را ببوسم که این راه پر افتخار را پیمودند. ما امروز در جا‌هایی هستیم که در برخی از آن‌ها آمریکا هم نیست.

*موشک‌هایی که عین الاسد را زد را آمریکا هم ندارد. ما امروز نگران حمله نظامی نیستیم. باید خاطره‌ای بگویم؛ وقتی خواستم زیر بنای دفاعی امروز را در ان سال‌ها برای کشور بریزم با معاونت صنایع وزارت سپاه همراه با برادرم علیزاده که معاون من بود، طرحی تهیه شد. ۱۸ گروه را سازمان دادیم و از فشنگ تا موشک زیر دریایی و هواپیما را در دستور کار قرار دادیم از جمله گروه ۱۸ که «ش م ر یا ش م ه» بود، من خدمت امام رسیدم و گزارش دادم و امام گفتند، این آخری چیست؟ گفتم شیمیایی و میکروبی و رادیو اکتیو و یا شیمیایی و میکروبی و هسته‌ای که امام گفتند آخرینش اتم است؟ گفتم بله و امام گفت نخیر اگر ما اتم بخواهیم سازمان انرژی اتمی داریم و شما به دنبال بمب اتم نروید و در مورد شیمیایی و میکروبی به فکر پدافندش باشید. وقتی من خواستم از جلسه بیرون بیایم من را صدا کردند و گفتند می‌دانی چرا خواستم اتم نسازیم؟ گفتند ما نیامده‌ایم حرص و نسل را از بین ببریم این‌ها اسلحه دفاع از کشور نیست، بلکه اسلحه‌ای است که نسل را از بین می‌برد.

عظمت جمهوری اسلامی بود که ۵ قدرت جهانی مقابل ایران بنشینند

* تا وقتی که آمریکا همین آمریکا است و می‌گوید من در خاورمیانه منافع دارم و هر کسی در مقابل من بایستد او را می‌زنم آیا می‌توان با این آمریکا به توافق رسید؟ یا باید ما از اصول انقلاب اسلامی پایین بیاییم یا آمریکا از خوی استکباری خود پایین بیاید؛ لذا ما باید آنچنان مقتدر باشیم که دربرابر آمریکا بایستیم. این حرف مال چهل سال پیش است و الان هم، همین را می‌گوییم. بعد از جنگ جهانی دوم که محمدرضا تازه شاه شده بود چرچیل و روزولت و استالین بدون اطلاع دولت ایران می‌آیند و در کاخ سعدآباد می‌نشینند و ایران را برای خود، تقسیم می‌کنند و نخست وزیر وقت به شاه اطلاع می‌دهد که این مساله بسیار اسف بار است که آن‌ها بیایند و محلی به تو ندهند و پیشنهاد ملاقات شاه با این سه نفر را مطرح می‌کند. چرچیل و روزولت زیر بار نمی‌روند و استالین ظاهرا هدیه کلانی می‌گیرد و ملاقاتی ۵ دقیقه‌ای انجام می‌دهد و در آن ملاقات، هیچ چیزی نمی‌گوید و فقط می‌نشیند. ولی بعد از انقلاب اگر چه برجام کاملا ثمر نداد، اما این عظمت جمهوری اسلامی بود که ۵ قدرت بعلاوه آلمان یک طرف میز بنشینند و آن طرف میز ظریف و چند نفر جوان همکارش قرار بگیرند. آنچه که قبل از انقلاب در دنیا مطرح نبود، ایران بود، اما امروز به گفته خود آن‌ها در خاورمیانه بدون حضور ایران هیچ چیزی مطرح نیست.

دنیا عقیده دارد فقط رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله راست می‌گویند

* سفیر یکی از کشور‌های قدرتمند اقتصادی دو سال پیش وقت گرفت و پیش من آمد؛ تعجب کردم، چون من سمت دولتی ندارم پرسیدم چرا پیش من آمده اید گفت: امروز در دنیا ترامپ و پوتین و شینزوآبه و چه و چه، سخنرانی می‌کنند و بخشی از دنیا گوش می‌کنند و همه عقیده دارند ترامپ دروغ می‌گوید، اما دو نفر این طرف دنیا صحبت می‌کنند و همه گوش می‌کنند و عقیده دارند این دو نفر راست می‌گویند، یکی مقام معظم رهبری و دیگری سید حسن نصر الله است. این سفیر گفت شما راست می‌گویید اما، به من بگویید اسرائیل چطور از بین می‌رود و من برای او شرح دادم و گفتم که ما برای از بین بردن اسرائیل نمی‌رویم، خودش از بین می‌رود؛ لذا امروز جایگاه ما در دنیا این است. اگر ما بخواهیم برای مسائل اقتصادی قابل حل در داخل کشور از منظر سیاسی کوتاه بیاییم، مسائل اقتصادی را هم باخته ایم. باید با همین اقتدار دیپلماتیک پیش برویم ما جز با دو کشور با هیچ کجای دنیا نه مشکلی داریم و نه جنگ، اما قطعا چنان از خود دفاع می‌کنیم که هیچ کشوری هوس جنگ با ما را نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
87
از مرتضی چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
همینکه می گوید یک ساله معلوم است چقدر سنجیده سخن گفته
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
85
فقط همین مونده
ناشناس
|
France
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
5
71
اگر یه سپاهی رئیس جمهور شد و مشکلات پابرجا بود چه؟ وعده، وعده، وعده... همه ش وعده سر خرمن.
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
زیاد حرص و جوش نخور
مطمئن باش یه سپاهی رییس جمهور بشه حداقل صدها برابر بهتر از دولت تدبیر و امید عمل میکنه دیگه توی این شک نکن
وقتی با دست خالی ستاره خلیج فارس رو ساختن و توی بحث موشکی جزء چند کشور برتر توی دنیا هستن
شما نگران اداره کشور نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ابوالفضل
دست خالي رو خوب اومدي
ناشناس
| - |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
آره ابوالفضل جان اونقدر دستشون خالیه که حتی حقوق ناچیز نیروهاش رو هم نمیتونه بده. تازه حقوق نیروهاش یک سوم حقوق معلمین مرفه و بی درد هم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
مگراکثر این پروژه های رو قرارگاه سپاه درست نمیکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
ابوالفضل میگه دست خالی. مقصودش 16 میلیارد دلاری است که با ایجاد 4 شرکت صوری هر کدام با سرمایه یک میلیون ریال دریافت و4 فاز پارس جنوبی را در دولت احمدی نژاد یکروزه قرارداد بستند و هنوز نتوانسته اند آنرا تکمیل کنند.اخه طفلکیها همچنان دستشان خالی است.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
6
102
برای احمدی نژاد هم همین وعده ها رو میدادید و کشور قطعنامه باران شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
36
يعنهمه اينها كار در سپاه و بسيج را دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
5
78
به آقای رفیقدوست بفرمایین که اگه حرفی نزنه هیچ اتفاقی نمیفته!
Yunes
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
4
76
باشه چشم استادکارشناس 40سال نتونستیم یکسال می تونه خندیدیم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
4
50
چون می دونن مشکل از کجاس
بخور بخور انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
49
جدی !؟
خوب ما هم استقبال می کنیم !
فقط یک سوال ؟
پس چرا همیشه و همواره ایران را تحریم می کنند !؟؟؟
چرا به ایرانی ها ویزا نمی دهند !؟
و چرا این همه دنیا به ایران نمی آیند !؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
5
68
گمونم نظامی ها به کار خودشون برسند خیلی بهتر باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
آفتاب جان اصلش بقیش بود ترسیدی حذفش کردی نه؟
ناشناس
| Sweden |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
میدانی چرا این پاسخ شمارا منتشر کرده اند؟ می خواهند وانمود کنند که ما مدافع آزادی بیان و مخالف سانسور هستیم!
نناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خانت آباد مگر آفتاب از جانش سیر شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
4
86
زمانی هم که تو رئیس بنیاد مستضعفان بودی مشکلات مستضعفان را یکساله حل کردی . خسته نباشی دلاور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
64
بعد یکی بگه تو این 40سال نیست هیچکاره بودید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
3
63
راست میگه خیلی هم راست میگه. در کمتر از یک سال کشور را با همه دنیا وارد جنگ کرده و همگی از گرسنگی و قحطی و مریضی و بمب و موشک خواهیم مرد. همه چی بخوبی حل میشود
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نه اینکه توی دولت با تدبیر هر چی قطعنامه بود علیه ایران صادر شد و صادرات نفت به صفر رسید
اول یه سیخ به خودتون بزنین بعد یه سوزن به بقیه
یه گزارش عملکرد در این 8 سال ارائه بدین چه گلی به سر ملت زدین بعد از بقیه طلبکار باشین
اونچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم
گشایش اقتصادی
خروج از رکود
و بعد :
دلار 30 هزار
تخم مرغ 30 هزار
مرغ 35 هزار
پراید 130 میلیون
سکه 15 میلیون
این هنر اداره کشور شما بود
بذارین یه بار هم یه سپاهی کشور رو بد اداره کنه بعد دو قورت و نیم تون باقی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
هموطن
حداقل اسمت رو بذار بعد اظهار نظر كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
2
54
فقط بفرمایند مشکلات چه کسی حل می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
36
6
چرا همش نیمه خالی لیوان رو می بینید بی انصافا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
استاد عزيز
نيمه اين ليوان از هر دو طرف خاليه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
2
44
واقعا متاسفم ببین کار به کجا رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
37
این باباکجابوده که دوباره پیداش شده بوی کباب به دماغش خورده
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
37
آقا جان، ببخشید سردار جان دروغِ سیزده بدر شنیده بودیم ولی جُوکِ شبِ یلدا را برا اولین بار تجربه کردیم! میگما، حالا که قراره یک ساله مشکلات را حل کنید یه نموره بیشتر زحمت کشیده یک ماهه قالِ قضیه را بِکَنید! یاد گُل آقا بخیر با آن لقبِ فراموش نشدنی «سردارِ رانندگی»!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
27
والا خسته شدیم این همه سال حرف مرگ وجنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
22
یعنی با این همه بد بختی ملت دلت برای مردم نمیسوزد که منتظر رییس جمهور شدن باشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
24
امر دیگه باشه؟! درخدمتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
22
2
من با نظر ایشون کاملا موافقم، احسنت به ایشون که فهمید مشکل دولت های قبلی چه بوده است. می‌گوید قدرت را بدهیم دست اونها... حرفش کاملا درست بود. اگر رئیس جمهور سپاهی باشه همه مشکلات یکساله حل میشه، شاید هم کمتر از یکسال!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
16
لازم نیست رییس جمهور شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
14
سپاهی یاغیرسپاهی مهم نیست،مهم آن است کسی بیایدکه دردمردم رابفهمد
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
14
با افزایش تولید اسکناس در بانک مرکزی همه مشکلات را آقایان شش ماهه حل میکنند . تنها راه پیش رو زمانیکه در آمدی دولت ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
17
پس بو کباب شنیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
22
اون جمله که فقط در دنیا دو نفر حرف راست میزنن خنده داربود و قشنگ!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نه، اینکه دنیا عقیده دارد جالب تر است
نناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برگشتم کامل خوندم متوجه شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
21
هر کی گفت تو این کشور چی مالیات نداره؟
پاسخ: حرف مفت.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
13
نمیدونم چرا همه خودشان نیستند..
عدال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
12
بعبارتی اگر انها را انتخاب نکنید مشکلات هست چه بخواهیدچه نخواهید یعنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
و به عبارت ديگر:
مشكلات هستند چه اينها باشند
چه نباشند.
مردم ايران بايد
بايد
در فقر وفلاكت زندگي كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
16
اخوی محترم خوب هستند از دوستان اخوی کسی می‌خواهید معرفی کنید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
3
اتفاقا بد نیست چون عملا درک خواهند کرد که چه مشکلاتی در نتیجه اقداماتشان برای کشور درست کرده اند و با ترک آن اقدامات به حل مشکلات کمک کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
9
بنظر می رسد تصمیم قطعی گرفته شده است که قطعه آخر این معما تکمیل شود
البته تجربه تاریخی در جهان نشان می دهد که این اتفاق خواهد افتاد ولی تجربه تاریخی نیز نشان می دهد که قادر به اداره کشور نخواهند بود
امیدوارم اگر تجارب تاریخی را نمی بینند حداقل در صورت عدم موفقیت بعد از یکسال با صداقت کنار بکشند و فرافکنی مثل دوره احمدی نژاد نکنند
رضا
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
17
زمان تعویض روغن لکسوس شاسی بلند نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
14
به من رای بدید یکماهه کل مشکلات رو حل میکنم.اگه حل نشد.هر چه با دیگر مدعیان کنید با من هم همان کنید
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
6
مرافب تن درستی باش .
جوان ها بهتر فکر میکنند .
هرچقدر صالح هم باشی تجربه و علم ثابت می کند .
قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
15
رفقای رفیق دوست پنجاه سال قبل گفتند .
رادیو دوساعت در شبانه روز دست ما باشد, همه مشکلات
را حل می کنیم .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
19
چرا اینها یکی از یکی زشت ترند. اینها با خوشتیپ ها و خوش لباسها مشگل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
رنگ رخساره خبر میدهد از سر ضمیر
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
پس شماعقلت توچشمته وظاهرپرستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
18
یادشون رفته دولت سابق بیشترشون سپاهی بودند
ولی
|
France
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
16
اولا اقای رفیق دوست یک کشور را بگویند که نظامی ها اباد کرده باشند؟ ثانیا" اگر مشکل اصلی کشور را تولید می دانند چرا خود تجارت می کنند بگو من این را تولید کرده ام شما هم چیز های دیگر را تولید کنید...اگر قالیباف هم چند رای اورده بخاطر خلبانی او بوده نه بخاطر نظامی بودن یا پلیس بودن یا شهردار بودن و...
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
10
این کیه؟
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
7
عجب استبدادی یک بار نظر من تو گروه نگذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
4
6
به وصیت امام پایبند باش تو که درجه عرفانی امام را دیده بودی ..
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
1
17
آقای رفیق دوست اگر اینطور نشد و مشکلات کشور حل نشد حاضری لباست را در بیاری و از مقام دست بکشی و در گوشه ایی از دنیا سکنا گزینی و این ملت را به حال خودش بگذاری.
kmp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
4
بزرگترين نقطه ضعف گروه روحاني نه به هم خوردن برجام مهم ، بزرگ و تاثيرگذار ؛ بلكه " عناد و مخالفت غيرموجه با يارانه نقدي " بود كه به همين خاطر هم متاسفانه و يقيناً باخت صددرصدي خواهند داشت! فقط در سال اول دولتشان حداقل يك ميليون تومان روي حقوق كارمندان حقوق بگير دولتشان گذاشتند كه اگر كارمندان دولت را حداقل پنج ميليون نفر در نظر بگيريم ، ميتوانستند همين مبلغ را به يارانه پنجاه ميليون ، ماهانه يكصدهزار تومان اضافه و خيل عظيمي را در شرايط ركود راضي كنند ضمنا يارانه را از بودجه عمومي كشور نميدادند و محل تامين يارانه نقدي گران كردن حاملهاي انرژي براي 20 درصد پرمصرف بود! حيف كه هيچ جنبه اي از موضوع را درست درك نكردند و سرسختي نشان دادند در حاليكه احمدي نژاد به سه دليل خود را تا حدي در بين قشر ضعيف محبوب نگه داشته است 1-يارانه 45 تومني و شعار افزايش يارانه به هرنحو ممكن 2- مسكن مهر 3-حضور فيزيكي در بين قشر ضعيف مالي . قصدم تعريف يا گلايه از كسي نبود و طرفدار هيچكسي نيستم فقط ميخواستم به نقش افزايش يارانه نقدي اشاره كنم
فزض کن من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
19
احمدی نژاد مکه سپاهی نبود وزیرا استانداراش فرمانداراش وزیر نفت وچند اتوبوس مدیر همراه
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
8
توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
7
منظور از وضعیت خوب از نظر این آقایون محترم یعنی پیاده کردن سیستم کوپنی و یارانه ای عین زمان جنگ و الا ملت ایران منتظر چیز دیگری نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
2
5
این روزها روزهای خوبی برای مردم ایران هست،
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
11
100 درصد مشکلات حل میشه ولی ممکنه کل کشور به کانادا منتقل بشه و پهنه کشور کلا به اب های بین المللی اضافه بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
17
یاد 123 میلیارد اختلاس افتادم // البته دلار 100 تومن بود نه 25000 تومن
پاسخ ها
بیدل
| Netherlands |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
اون موقع که دلار ۱۰۰ تومن بود ۱۲۳ میلیارد ، حساب کنید پرتقال فروش را ، خاوری ماوری باید لنگ بندازن.
ناشناس
|
India
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
17
عجب حرفی زده!!!!!!؟؟؟ لطفا بفرمائید از داداش چه خبر ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
10
چقدر خوب یکساله تمام مشکلات 40 ساله رادرست میکنه یعنی دلار 7 تومان میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
8
انسان که غرق میشه دست به همه چیزمی بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
11
مردم بهتر میدونند مشکلات کشور بدست چه کسی حل شدنی است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
12
آقای رفیق دوست دست از خالی بندی و جو سازی برای جناح رفیق بردار . اگه می شد مشکلات کشور یک ساله حل بشه که الان همه که دستی در کار دارین لطفا با واقعیت صحبت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
9
اون برادرت کجاست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
12
باز خوبه مثل احمدی نژاد نمیگی همه مشکلات جهان؟ این خودش پیشرفت بزرگی هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
12
از بیت المال خوردی
ناصرامرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
14
2
بخدای احد واحد قسم اگر اوضاع اقتصادی ایران همانند نظامی مون در دست سپاه پاسداران جاوید می بود الان نه شاهد دزدی خاوری ها بودیم و نه شاهد وضعیت فقر و مشکلات
آخرین فرصت ملت ایران انتخاب سپاهی بعنوان رئیس جمهوری ست آینده ایی روشن بدون هیچگونه ریسکی باید اوضاع کلی کشور بسپاریم به حاج قاسم سلیمانی ها
پاسخ ها
فولادوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
امرایی قسم سختی خوردی
وجداناً شما هم بشید وزیر ش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
حاج قاسم سلیمانی ها از پست و مقام فراری اند. از خودتان مایه بزارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
9
1
چه خوبه یک سپاهی رئیس جمهور بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
9
همچین میگن اگه رئیس جمهور بشن مشکلات را یکساله حل میکنن انگار الان تو مملکت کاره ای نیستن. آخه چرا یک نظامی به جای دفاع از مرزهای کشور اول وارد کارهای اقتصادی و بعد میخواد وارد کارهای سیاسی بشه، یعنی رئیس جمهور شدن انقدر مزایا پیدا کرده که دیگه همه واضح و روشن میگن تورو خدا به من رای بدین. ی ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش. بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
عاشق ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
5
این فرمایشات جناب رفیقدوست مشخص میکنه که بینش سیاسی و جهان بینی ش بروز نیست.یه نظامی بیاد سر کار مطمئنا جنگ شروع میشه و با سیاستهای خشکی که میگیره کلیه قطعنامه های سازمان ملل بر میگرده
آقایون حقوق بگیر بهتره که بفکر مردم عادی و فقیر باشن تا فکر جایگاه خودشون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
1
6
40سال شمسی که هیچ ابی از شماها گرم نشد یک سال دیگر هم روش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
1
1
اگر میشد دوبار زندگی کرد، یکبار ریاست جمهوری دار و دسته این آقایان را هم امتحان میکردیم زیرا میگویند «فرض محال که محال نیست». اما افسوس که یکبار بیشتر زندگی نمی‌کنیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
10
مگه بعد از ۴۲ سال هنوز در کشور مشکلی داریم؟ اصلی هیچ مشکلی وجود نداره. ببین نیومده حل شد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
9
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
4
شما مشکلات مستضعفین رو حل کردی یا مشکلات خودت رو
حق شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
6
یاد اختلاس 127میلیارد بخیر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
2
جناب رفیق دوست از برادرتون چه خبر/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
2
احمدی نژاد هم میگفت سپاهی ام. چکارکرد!!
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
ایشان قسم بخورند که درست میشه .بنظرم ایشان هرچی میگه چون تخصصشون در پیشگویی هست ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
همینکه میگه مشکلات یک سال حل میشه یعنی داره شعار پوچ میده چطور میخواد در عرض یک سال غول مافیای فساد بر ایران شکست بده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین