کد خبر: ۶۸۶۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸

وزیر دفاع ترکیه: آخرین تروریست را خنثی خواهیم کرد

وزیر دفاع ترکیه با دفاع از حملات این کشور در شمال عراق و سوریه گفت که کشورش این کار را تا از پای درآمدن آخرین تروریست ادامه خواهد داد.
وزیر دفاع ترکیه: آخرین تروریست را خنثی خواهیم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

«حلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه گفت که این کشور به عملیات ضد تروریستی در داخل و خارج کشور ادامه خواهد داد.

آکار امروز سه‌شنبه طی جلسه‌ای که رئیس ستاد کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی و فرمانده نیروی هوایی و دریایی ارتش این کشور حضور داشتند، گفت: «با عملیاتی که تا کنون در شمال عراق و داخل کشور علیه تروریسم انجام شد، مخفیگاه‌ها و پناهگاه‌های تروریست‌ها را بر سر آن‌ها خراب کرده‌ایم».

وزیر دفاع ترکیه همچنین گفت: «ما آخرین تروریست را خنثی خواهیم کرد و این را به سرانجام خواهیم رساند».

به گزارش «سی‌ان‌ان ترک»، حلوصی آکار با ادعای اینکه ترکیه به مرزها و خاک کشورهای همسایه خود احترام قائل است، اظهار داشت که هدف نیروهای مسلح ترکیه خنثی کردن تروریست‌هاست. او گفت که ترکیه برای انجام عملیات خود در شمال عراق، مقامات این کشور را در جریان این حملات و عملیات می‌گذارد.

او اظهار داشت: «ما مصمم هستیم که از شر تروریست‌هایی که ۴۰ سال است به حملات خود علیه کشور و ملت ما ادامه می‌دهند، خلاص شویم».

وزیر دفاع ترکیه در مورد حضور نیروهای این کشور در شمال سوریه و عملیات در این کشور نیز گفت که اگر این مداخلات و حملات نبود، «کریدور ترور» ایجاد می‌شد».

او توافق ترکیه با روسیه بر سر ادلب سوریه را مهم دانست و گفت به رغم اینکه گاه و بی‌گاه نقض آتش‌بس در این منطقه رخ می‌دهد ولی آتش‌بس ادامه دارد و تحت این ثبات، یک میلیون سوری در این استان مستقر شده‌اند.

ترکیه طی سال‌های گذشته با ادعای مقابله با تروریسم در شمال سوریه و عراق، عملیات‌‌هایی علیه پ.ک.ک در این دو کشور انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
2
0
ترکیه تروریست مدافع داعش و فروشنده نفت داعش و حامی گروههای جهادی سوریه، حالا ادعای مبارزه با تروریسم داره. خخخخخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین