کد خبر: ۶۸۶۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷

گانتز: نتانیاهو برای آنکه به دادگاه نرود اسرائیل را به سوی انتخابات می‌کشاند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب آبی و سفید در پیامی توییتری نوشت نخست وزیر این رژیم برای آنکه به دادگاه نرود در تلاش برای برگزاری انتخابات زودهنگام است.
گانتز: نتانیاهو برای آنکه به دادگاه نرود اسرائیل را به سوی انتخابات می‌کشاند
آفتاب‌‌نیوز :

«بنی گانتز» وزیر جنگ و رئیس ائتلاف «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود انتقاد کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت که نتانیاهو بیشتر از آنکه حرف بزند دروغ می‌گوید.

گانتز در ادامه نوشت: «نتانیاهو فقط برای آنکه به دادگاه نرود ما را به سوی انتخابات می‌کشاند و هر چیزی غیر از آن یک حقه است. ما وارد کابینه شدیم تا از دموکراسی دفاع کنیم.

بامداد امروز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) لایحه‌ای را که خواستار تعویق ضرب‌الاجل تصویب بودجه بود را به تصویب نرساند تا فلسطین اشغالی آماده برگزاری انتخابات سراسری برای چهارمین بار شود.

نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی با ۴۹ رأی مخالف و ۴۷ رأی موافق این طرح را رد کردند تا بیست و سومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی منحل و فلسطین اشغالی آماده برگزاری چهارمین دور انتخابات در روز ۲۳ مارس شود.

نتانیاهو نیز روز گذشته در جریان کنفرانس خبری مشترک با «جرد کوشنر» مشاور ارشد کاخ سفید گفت: «ما به سختی کار کردیم تا مانع از انتخابات غیرضروری شویم. ما به توافقاتی با (حزب) آبی و سفید رسیدیم. من فکر می‌کردم که این توافقات امیدوار کننده بود. اینها توافقات خوبی بودند که می‌توانست مانع از این انتخابات شود. متاسفانه، به دلیل فشار داخلی در درون حزب، بنی گانتز تصمیم گرفت تا از تعهدات خود سرباز زده و این موضوع، کشور را در اوج بحران کرونا ویروس به سوی انتخابات غیرضروری دیگر میکشاند.»

نتانیاهو در ادامه گفت: «این واقعا من را ناراحت می‌کند. به جای آنکه یک دولت با ثبات را که برای شهروندانش کار می‌کند و واقعا با هماهنگی کار کند،‌ توانمند سازیم، ‌آنها در حال اصرار بر حفظ دولتی در درون دولت دیگر هستند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین