کد خبر: ۶۸۶۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

جهانگیری: بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز دارو تمرکز ویژه‌ای داشته

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر مدیریت دقیق برای تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال، از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه‌ای برای تامین ارز مورد نیاز دارو داشته باشد تا مردم دغدغه‌ای برای تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و دارو با تاکید بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال گفت: جریان تأمین کالاهای اساسی و دارو باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد و این روند با جدیت دنبال شود تا مردم دغدغه‌ای برای تامین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند.

معاون اول رییس جمهوری با یادآوری اینکه در هفت سال گذشته با کمبود میوه برای ایام شب عید مواجه نبوده‌ایم، اظهار داشت: برای ایام پایانی سال نیز لازم است برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا دغدغه‌ای در این باره وجود نداشته باشد.

جهانگیری: بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز دارو تمرکز ویژه‌ای داشته

جهانگیری با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در فروردین سال آینده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای ایام پایانی سال و شب عید باید طوری باشد که از اکنون نسبت به تامین گوشت و مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان اطمینان داشته باشیم.

وی از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه‌ای برای تامین ارز مورد نیاز دارو داشته باشد تا مردم دغدغه‌ای برای تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تامین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی ارائه و تصمیمات لازم برای تامین کالاهای اساسی و دارو در سه ماه پایانی سال اتخاذ شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین