کد خبر: ۶۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان بخارست تهران ۳۵ نجات یافته داشت

حادثه آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان بخارست تهران منجر به نجات ۳۵ نفر از افراد این ساختمان شد.
آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان بخارست تهران ۳۵ نجات یافته داشت
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: ساعت ۹:۲۸ حادثه آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان ششم بخارست به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی با بیان اینکه محل آتش سوزی ساختمانی ۵ طبقه با کاربری اداری بود که دو طبقه زیر زمین و همکف داشت افزود: در طبقه منفی دو باشگاه ورزشی وجود داشت که دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی به محل نگهداری کاغذ و بایگانی این ساختمان سرایت کرده بود گفت: دود بسیار غلیظی کل ساختمان را فراگرفته و حتی به ساختمان‌های مجاور نیز نفوذ کرده و شرایط نا ایمنی را برای افراد حاضر در این ساختمان ایجاد کرده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مناسب وارد عملیات شدند و همزمان با خاموش کردن آتش ۳۵ نفر از افراد حاضر در این ساختمان را به محل امن منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان تعدادی از این افراد گرفتار را به وسیله نردبان هیدرولیکی نجات دادند و با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

آتش سوزی در مغازه بازی های رایانه ای

همچنین افسر آماده منطقه هفت عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مغازه بازی های کامپیوتری در نازی آباد خبر داد.

محمد اسماعیل درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۰۹:۵۷ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک ساختمان تجاری دو طبقه به وسعت ۸۰ متر که تبدیل به محل بازی های رایانه ای شده بود بدلایل نامشخص این محل دچار آتش سوزی شده بود.

افسر آماده آتش نشانی شهر تهران ادامه داد:‌ آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

به گفته وی، این حادثه مورد مصدومیت نداشت و با تلاش آتش نشانان این حریق به سایر مغازه های اطراف سرایت نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین