کد خبر: ۶۸۷۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

صادقی: در آینده تیم بهتری خواهیم شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است تیمش با نوع بازی که ارائه می‌کند در آینده موفق خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود و موقیت‌های خوبی در بازی ایجاد شد. در نیمه اول تیم ما خوب نبود و صنعت نفت بهتر از ما بازی کرد اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم بازی در اختیار ما بود و فرصت‌های خوبی را ایجاد کردیم و بعد از گل هم فرصت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: در چنین بازی‌هایی باید نتیجه یک بر صفر را به دو بر صفر تبدیل کنید تا راحت فوتبال بازی کنید. ما موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه، دقت لازم را نداشتیم. اگر فرصت‌ها گل نمی‌شود دیگر به تجربه برمی‌گردد. متاسفانه بازیکنان ما خیلی با تجربه نیستند و قدر این فرصت‌ها را ندانستند و در نهایت در آخر بازی گل خوردیم. از نظر شکل بازی امروز خوب بودیم و نسبت به موقعیت‌های گلی که ایجاد کردیم بهتر از گذشته عمل کردیم. شرایط خوب است و باید کار کنیم تا از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: روزی که بد بازی کنید نمی‌توانید انتظار کسب نتیجه داشته باشید اما ما در سه هفته اخیر خیلی خوب بازی کردیم. صنعت نفت که امروز برابرش به تساوی رسیدیم تیم صدر جدول است و بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان جوان‌تر باید قدر فرصت‌ها را بدانند. قطعا در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین