کد خبر: ۶۸۸۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

سرلشکر باقری: انتقام سردار سلیمانی اجتناب‌ناپذیر و تاریخ انقضا ندارد

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا اجتناب‌ناپذیر است، گفت: انتقام شهید سردار سلیمانی تاریخ انقضا ندارد و جوانان انقلابی منطقه و جهان با همت مضاعف برای تحقق این هدف تلاش خواهند کرد.
سرلشکر باقری: انتقام سردار سلیمانی اجتناب‌ناپذیر و تاریخ انقضا ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، ضمن تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق مکتب آن شهید والامقام، عزم جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برای انتقام از آمران و عاملان این جنایت تروریستی و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا را اجتناب ناپذیر توصیف کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، وی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت تاکید کرد: ۱۳ دی ماه ۹۸ یادآور حادثه‌ای تلخ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که در آن، یکی از فرزندان دلسوز امت اسلامی و پاکباخته مکتب ولایت، دلاورمردی که در راه دفاع از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحش، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لحظه ای لباس خدمت و جهاد فی سبیل‌الله را از تن بیرون نکرد و برای امنیت ملت‌ها به ویژه امت مسلمان، تشکیلات خشن‌ترین تروریست‌های تکفیری دست پرورده آمریکا و اذنابش با عنوان داعش را مضمحل نمود، به دست شقی‌ترین دشمن مسلمانان جهان و نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی دولت استکباری و تروریست آمریکا در اقدامی ناجوانمردانه به شهادت رسید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیانات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد که فرموده بودند: «شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود؛ با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه آغشته کردند. شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.»

سرلشکر باقری با اشاره به بیانات رهبری تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پیروی از مولا و مقتدای خود، مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه‌ای مضاعف ادامه داده و خواهند داد.

وی افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملی و اسلامی و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود که توانست با نزدیک کردن دل‌های امت اسلامی و انسجام آنها ذیل یک فرماندهی و مکتب واحد، جبهه مقاومت علیه استکبار و زائده ناپاک آن یعنی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را استحکام بخشیده و هیمنه پوشالی آمریکا را درهم بشکند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمن زبون که در عرصه جنگ و رویارویی نظامی، یارای مقاومت با این بزرگمرد جهاد و شهادت را نداشت، در ۱۳ دی ماه ۹۸، در دل شب و ناجوانمردانه، او و همرزمانش را با حمله پهبادی ترور نموده و به شهادت رساند، با این تصور که زنجیره مقاومت و مبارزه از هم بپاشد. لیکن با حضور میلیونی مردم ایران، عراق و کشورهای منطقه در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام، سیلی دیگری بر چهره استکبار نواخته شد.

باقری گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی نشان داد راهی که سردار سلیمانی آغاز کرده و مکتبی که او به پیروی از اسلام عزیز در منطقه بنا نهاده بسیار مستحکم‌تر از آن است که با یک اقدام سبعانه متزلزل شود، بلکه با شهادت او عزم جوانان انقلابی ملت‌های منطقه و جهان برای اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا که آرزوی سردار سلیمانی و همه رزمندگان مقاومت در سراسر جهان بود با همت مضاعف تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین