کد خبر: ۶۸۸۳۸۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
"حرف‌های نهایی خود را در میدان نبرد با دشمنان‌مان خواهیم زد"

واکنش فرمانده سپاه به تحرکات آمریکایی‌ها: برای هرگونه واکنش آماده هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ما برای هرگونه واکنش آماده ایم، گفت: تحرکات دشمن در منطقه ناشی از اشتباه سال گذشته آنها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و یاران او است.
واکنش فرمانده سپاه به تحرکات آمریکایی‌ها: برای هرگونه واکنش آماده هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ظهر امروز جمعه دوازدهم دی ماه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تحرکات اخیر دشمنان در منطقه اظهار داشت: به هر شکل تحرکات دشمن رفتاری مربوط به خود است اما ما معتقدیم که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یارانش او است که یک بغض فشرده‌ای را میان جوانان و غیرجوانان جهان اسلام ایجاد کرده‌ است.

وی ادامه داد: این بغض فشرده مثل یک کابوس همیشه آمریکایی‌ها را رنج می ‌دهد و آنها برای نجات از این کابوس خطرناکی که احساس می‌کنند، دست به یک سلسله تحرکاتی می‌زنند. در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی ایران نگرانی دارد از اینکه شاید ترامپ حمله یا اشتباهی علیه ما انجام دهد؟ تاکید کرد: ایران هیچ نگرانی ندارد و ما برای دفاع از استقلال خود، منافع حیاتی و دستاوردهای انقلاب بزرگ‌مان آماده هستیم و این آمادگی را ظرف ۴۱ ساله گذشته ایجاد کردیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: امروز برای رویارویی با هر قدرتی، هیچ مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم. ما حرف‌های نهایی خود را در میدان نبرد با دشمنان‌مان خواهیم زد.

وی گفت: حاج قاسم نشان داد وقتی ما حرکت می کنیم و هنگامی که در میدان جنگ و جهاد با دشمن حضور پیدا می کنیم، پیروز هستیم. سکوت و سکون تنها چیزی است که مسلمانان را ذلیل می کند. حاج قاسم مظهر حرکت بود، نشانه جهاد بود، از هیچ قدرتی نمی ترسید و هیچ قدرتی را غیر از قدرت الهی معتبر نمی دانست. بنابراین مقاومت این درس را گرفته که باید بی توقف ادامه دهد و استمرار جهاد عامل حیاتی سعادت همه ماست.

سردار سلامی با تاکید بر استمرار راه شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، شعله‌های مقاومت برافروخته‌تر از گذشته شد. جوانان جهان اسلام امروز برای بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه و شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها، هم برای گرفتن انتقام خون شهیدان و هم برای آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت افزایی آمریکایی‌ها مصمم‌تر از گذشته هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقاومت جریان دارد و هیچ چیزی متوقف نشده است، گفت: امروز به خاطر خون شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و شهدای جریان مقاومت، جریان، موج، جوشش و رویش‌های جدیدی به وجود آمده و سلیمانی‌های بیشماری در جهان اسلام رشد کرده‌اند و قدرت جهان اسلام در حال افزایش است؛ در این شرایط دشمنان باید به فکر خود باشند و از منطقه خارج شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تداوم مسیر انتقام سخت که در منطقه شروع شده است و ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: انتقام سخت، نقطه نیست بلکه یک مسیر است. البته ما انتقام نقطه ای این سردار بزرگ و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت که جدا از همه مسیری است که طی می کنیم. یعنی آنانی که در این شهادت ها دست داشتند، آرام نخواهند بود. اما زمان و مکان و کیفیت تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد و ما آن شرایط را به اذن خدا به وجود خواهیم آورد.

سردار سلامی ادامه داد: اما مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است. عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی درباره اینکه اخیرا دشمنان وانمود می کنند که در حال آرایش نظامی هستند، اظهار داشت: این مهم نیست که آنها چه تصمیمی می گیرند بلکه تصمیم ما مهم است. ما تصمیم گرفته ایم که با همه قدرت و ظرفیت و قوت در مقابل هر دشمن کوچک و بزرگ بایستیم و پیروزی برای ما قطعی است چرا که ما هم دشمن را می شناسیم و هم خودمان را. ما اراده کرده‌ایم که بر دشمن غلبه کنیم و همان طور که سردار سلیمانی گفت همه مرد میدان هستیم. دشمن اگر آرزوی شکست دارد، وارد میدان شود و ما در میدان حاضر هستیم.

مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایران حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور حجت الاسلام ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محسن هاشمی رییس شورای شهر و جمعی از مهمانان خارجی در دانشگاه تهران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
12
3
سلام
فارغ از همه جناح بندی ها ودعواهی جناحی و......
نیروی دفاعی کشور در مقابل دشمنان مثل ناموس انسان هست همه باید از ان دفاع کنند چرا که خط دفاعی بشکند دیگر فرق ندارد اصلاح طلب باشی اصولگرا باشی مستقل باشی و.....‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
15
فرمول این را هم پیدا کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
2
14
ما صدسال از آنها جلو تریم چون فرمول مقابله را هم داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
1
14
به خدا پناه مي بريم!!

از ناقوس جنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
18
4
جانم فدای سپاه ما اماده ایم سردار
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
1
6
ناوش داره می ره از خلیج فارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
فعلا بیخ گوش ما میمونند
اشنا
|
United States of America
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
4
0
ظاهرا شما در حمله به پایگاه عین الاسد نزدیک به 70 نفر و یا بیشتر رو کشتید و ترامپشون پنهانش کردند
احتمالا بزودی که دموکرات ها به قدرت برسند این موضوع رو فاش خواهند کرد و احتمالا برخی از افرادی که در ارتش و نیروهای سیا و ... این گزارش رو تهیه کردند پیامد بدهند .
و فکر کنم شاید نیاز نباشد که امریکا بدنبال بهانه ی دیگری برای جنگ بگردد و همین شاید کفایت کند !!!!!!!

پمپئو هم گفت که باج خواهی هسته ایی !
احتمالا اگر شما نمی دونستید چه بهانه ایی باید جور کنید رو بیان کرد
قاسم
|
United States of America
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
2
9
سلام بر همگان .به صلاح مردم جنگ نیست .انشا..تعالی.ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین