کد خبر: ۶۸۸۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

کرونا جان یک سناتور آمریکایی را گرفت

این خبر در حالی اعلام شد که پیشتر «لوک لتلو» نماینده منتخب ایالت لوئیزیانا در مجلس نمایندگان آمریکا در ۴۱ سالگی قربانی این ویروس شد.
کرونا جان یک سناتور آمریکایی را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

دفتر «بن چافین» سناتور جمهوری‌خواه ایالت ویرجینیا اعلام کرد وی در 60 سالگی بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.

«رالف نورتم» فرماندار ویرجینیا و کمیته جمهوری‌خواه سنا در این ایالت مرگ وی را تایید کردند. او نماینده منطقه ۳۸ این ایالت در شش سال گذشته بود.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، او اواسط دسامبر به کرونا مبتلا و بعد در بیمارستان بستری شد. این سناتور تنها قانون‌گذار این ایالت نیست که به کرونا مبتلا شده اما اولین نفری است که بر اثر عوارض ابتلا جان خود را از دست داد.

این خبر در حالی اعلام شد که پیشتر «لوک لتلو» نماینده منتخب ایالت لوئیزیانا در مجلس نمایندگان آمریکا در ۴۱ سالگی قربانی این ویروس شد.

پیشتر نیز یکی از نامزدهای انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت داکوتای شمالی که با کسب آرای حداکثر پیروز شده بود، بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت.

«دیوید آندال» از نامزدهای انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت داکوتای شمالی بود که پیش از اعلام پیروزی وی در انتخابات بر اثر کرونا در اواسط مهرماه فوت کرد.

این در حالی است که تازه‌ترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا نشان می‌دهد شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۲۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

همچنین آمار دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از ۳۴۶ هزار نفر نیز عبور کرده است.

در حال حاضر بیش از ۸۳ میلیون و ۷۱۸ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۸۲۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در همین حال شیوع ویروس کرونای انگلیسی به دغدغه جدید جامعه جهانی تبدیل شده است. دکتر «آنتونی فائوچی» رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز پنجشنبه در یک مصاحبه شیوع کرونای انگلیسی در آمریکا را اجتناب‌ناپذیر دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین