کد خبر: ۶۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

افشای راز قتل شوهر پس از ۸ سال/ او مرا مجبور می‌کرد با مردان غریبه ارتباط داشته باشم و پول بگیرم

سوم دی سال 91 گزارش ناپدید شدن مردی جوان به پلیس اعلام شد. همسر این مرد مدعی شد شوهرش چند روز است که به خانه نیامده و تلفنش نیز جواب نمی‌دهد.
افشای راز قتل شوهر پس از ۸ سال/ او مرا مجبور می‌کرد با مردان غریبه ارتباط داشته باشم و پول بگیرم
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که ردیابی‌ها برای یافتن این مرد ادامه داشت حدود 16 روز بعد ساکنان یکی از خیابان‌های باغستان کرج از انتشار بوی تعفن شدیدی شکایت کردند که با حضور مأموران در محل موفق به کشف جسد متعفن یک مرد شدند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی هویت وی شناسایی و مشخص شد وی همان مرد گمشده به‌نام ناصر است.

وقتی همسر ناصر بار دیگر برای تحقیق احضار شد گفت: شوهرم فروشنده مواد مخدر بود و با افراد نابابی معاشرت داشت شاید یکی از آنها به خاطر اختلاف حساب و دشمنی او را کشته باشد.

بدین ترتیب تحقیقات برای یافتن سرنخی از عامل این جنایت ادامه داشت اما هربار تحقیقات به بن‌بست می‌رسید تا اینکه کم کم ظن کارآگاهان به همسر مقتول بیشتر شد. چرا که وی با گذشت 8 سال از این ماجرا پیگیر پرونده قتل شوهرش نبود و تحقیقات نشان می‌داد وی با مردان زیادی نیز در ارتباط بوده است.

بنابراین با دستور بازپرس عنبری از شعبه یکم دادسرای جنایی کرج این زن بازداشت شد.

سرهنگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: فریبا 49ساله در ابتدا با تناقض گویی منکر دخالت در این جنایت بود تا اینکه سرانجام لب به اعتراف گشود و راز 8 ساله را فاش کرد. وی مدعی شد شوهرش مردی خلافکار بوده و او را وادار می‌کرده با مردان غریبه ارتباط داشته باشد و پول بگیرد. به همین خاطر وقتی از دست او و رفتارش خسته می‌شود با پسر 22 ساله‌ای به‌نام بهمن تصمیم می‌گیرد شوهرش را به قتل برساند.

فریبا درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند اما موفق نشدیم و دومین بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه شب بهمن به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد ناصر را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم. بدنبال اعتراف این زن جنایتکار بهمن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و او هم مجبور شد به اتهامش اعتراف کند.

در پی اعتراف این دو متهم پرونده به شعبه یکم دادسرای جنایی کرج منتقل شد و روی میز قاضی محمد عنبری قرار گرفت.

وی درباره این پرونده گفت: در این پرونده بهمن متهم به مباشرت در قتل عمد و فریبا نیز به اتهام معاونت در اجرای این جنایت بازداشت هستند و پس‌از بازسازی صحنه قتل و تکمیل پرونده کیفرخواست دو متهم صادر و به دادگاه کیفری منتقل خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین