کد خبر: ۶۸۸۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

دستگیری سارق مسافرکش‌نمای تهران

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری راننده زورگیر مسافرکش نما و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
دستگیری سارق مسافرکش‌نمای تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: در ماه‌های اخیر پرونده‌های مشابهی با موضوع زورگیری راننده ۲ دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای از مسافران در پایگاه نهم پلیس آگاهی تشکیل که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت‌ها در محدوده شهرستان ری، کهریزک و حسن آباد از اتباع کشور افغانستان بوده است.

وی عنوان کرد: شاکیان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، به عنوان مسافر در محدوده اتوبان آزادگان به سمت شهرری- کهریزک و حسن آباد قیامدشت و... سوار بر خودرو شدیم و در طول مسیر راننده با استفاده از سلاح سرد و تهدید تلفن همراه، وجوهات نقدی، انگشتر و ساعتمان را سرقت و پس از رها کردن ما در مکان‌های خلوت از محل فرار کرد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی بااشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، ابراز داشت: با شناسایی پلاک خودرو مشخص شد که هر دو خودرو متعلق به خانمی میانسال می‌باشد که یکسان بودن راننده خودرو‌ها قوت گرفت و دستور توقیف هر دو خودرو در سیستم سراسری پلیس ثبت و متهم هنگام پرسه زنی با یکی از خودرو‌ها در محدوده بزرگراه آزادگان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با انتقال متهم به پایگاه نهم وی در بازجویی‌های پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از مسافران معترف شد، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی از مخفیگاه متهم ۳ دستگاه تلفن همراه و چندین ساعت مچی کشف شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه هر دو دستگاه خودروی سواری با دستور قضائی توقیف شده است، افزود: تاکنون ۱۲ تن از مال باختگان شناسایی و کشف جزئیات پرونده کماکان با قوت ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین