کد خبر: ۶۸۸۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

خشم نکونام در نشست خبری: داور ۲ امتیاز حساس را از ما گرفت

جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان حاضر شد.
خشم نکونام در نشست خبری: داور ۲ امتیاز حساس را از ما گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام بعد از تساوی شاگردانش برابر مس رفسنجان گفت: با اتفاقاتی که در این ۴ هفته علیه فولاد رخ داده و باعث شده 5 امتیاز از دست ما برود، بهتر است درباره بازی صحبت نشود. در بازی نفت مسجدسلیمان ٣ امتیاز و الان هم ٢ امتیاز از دست ما رفته است.

نکونام در خصوص داوری دیدار بیان کرد: صحنه خطایی که برای حریف گرفته شد صددرصد اشتباه بود و تصاویر تلویزیونی این صحنه را ثبت کرده‌اند. به داور اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید داور پشت دروازه این خطا را گرفته است. آقای ناظمی زمانی که در نساجی بودم در دقیقه ۹۴ خطای باد معروف را گرفت و باعث شد تیم من ٢-٣ شکست بخورد و امروز هم با سوت اشتباهش باعث شد ٢ امتیاز از دست تیم من برود.

سرمربی فولاد بیان کرد: این چهارمین اشتباه تاثیرگذار پیاپی علیه تیم من است، آن وقت آقای سهرابی در شبکه سه می‌گوید اشتباهات تأثیرگذار نداشته‌ایم، اشتباه تاثیرگذار یعنی اینکه پنالتی یا گلی به اشتباه گرفته شود. هفته پیش اگر پنالتی ما گرفته می‌شد دو بر صفر جلو می‌افتادیم و دیگر موقعیتی به حریف داده نمی‌شد اما از این همه اشتباه دفاع می‌کنند.

وی افزود: این بازی چهارمین هفته پشت سر هم است این اتفاق رخ می‌دهد. از وقتی گفته شد تیم فولاد امسال قوی است ببینید که چه بلایی سر تیم ما آورده‌اند. من نه می‌گویم این برنامه‌ریزی است و نه می‌گویم کسی از عمد این کار را می‌کند ولی ببینید چه بلایی سر فولاد آورده‌اند. خسته شده‌ایم، این از برنامه‌ریزی لیگ که از ما نظر می‌خواهند ولی کار خودشان را می‌کنند و این هم از داوری. اشتباهات سهوی داوری ۴ هفته است که پدر تیم من را در آورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین